Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 289 ggr
Buffy-co
0

God Morgon 070901 !

Uppe med tuppenFlört
Hahah..trodde aldrig jag skulle bli först..men med en löpande tik så…

Här i Stockholm är det helt underbart septemberväder med strålande sol från klarblå himmel!!Vindstilla och klar härlig luft!

Ha en bra dag!
Ta dagen som den kommer…           

AnnaS
0

Har precis kommit hem från undersökning av tandhygienist. De har börjat med tredagarsvecka så de har öppet alla dagar i veckan. För detta lilla lördagsnöje fick jag betala 845 kronor!!! Penga mun

Som tur är så behöver jag inte dit igen förrän om 2 år…

AbigailGabble
0

Godmorgon!

Jag ska snart lämna vandrarhemmet här i Stockholm där jag har bott medan jag har travat runt på en mässa i ett par dagar. Nu ska jag ta tåget ut till Sollentuna och Weminas - för att hämta upp Anthon! Det ska bli så kul! Skrattande

Möjligen blir tågresan hem till Göteborg mindre kul. Vi får väl se vad Anthon tycker om det. Flört Och självklart kommer en rapport senare om vad Peter tyckte om att få en ny kompis.

Ha en skön dag, allihop!

AlexH
0

godmorgon - barn med rysligt morgonhumör och evigt gnällande.. det är min dag ! Lycka till Med Anthon ser fram emot bilder sen när han gjort sig hemmastad!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

La_Joz
0

God morgon!

Här i Göteborg skiner solen och himlen är blå! Undrar om vi inte ska passa på att segla lite idag? Åtminstone en långpromenad får det bli!

Abigail_Gabble: Jag är såå avundsjuk på dig! Så kul för dig att få hem lilla Anthon! När jag var i Uppsala med Isa, så åkte vi buss upp och tåg hem. Isa fick ha på sig sin väst hela resan, och låg i mitt knä och sov. Det gick riktigt bra! Nu är ju Anthon inte van vid dig, om man säger så, men det kommer säkert funka bra ändå! Lycka till!!

A-M.H
0

Leaf Pile God morgon !

Härlig höstdag i Sthlm. Ska iväg o lämna V-75 raden strax. Ger aldrig upp, plötsligen en dag..ni vet…"känner" ni en miljonär…

Väntar otåligt på att monsterklätterställningen ska anlända, men det lär ju inte bli idag…och på Gunvald förstås…Lyckosar ni som fått (Weminas) och ni som idag ska få (Abbigail_Gabble) eran lilla "grodnos"..

Nu måste jag rädda ostkupan från Ciggeslyngeln. Han försöker med våld öppna den och komma åt att mumsa. Vet ni hur "hungrig" den killen blev efter kastreringen..ja hungrig och en så underbart god igen..men jag är hård..inte en till tjockis här.

Ha en jättehärlig höstdag !!

PiaW
0

Nu är det september igen och hela 9 månader till sommaren Förvånad
Jaja   det är iallfall sol ute. Ska iväg till stan och lämna tillbaks ett par stövlar som jag har köpt. När jag kom hem med dom upptäckte jag att jag hade fått rn 25% rabattkupong. Typiskt, när jag redan hade köpt dom. Så jag köpte ett par till dagen efter som jag nu ska lämna tillbaka Oskyldig

[LillJonna]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gomorron alla! bra dag idag, solen lyser, as skönt! =) de tycker lilla Luna med!

ha en bra dag alla!

medde
0

Idag är det en helt underbar september dag över stockholm. Så det blir självklart att ta sig ut och njuta av detta väder, dvs om jag får med mig tösen ut, hon vill helst sitta och titta på terrariumet, våran andra orm kom hem igår, det är en pojke som nu sambor med våran tjej"Klotter". Imorgon tänkte vi åka ut på djurgården och njuta av skansen samt en god lunch där, så hoppas att det fina vädret håller i sig.Hoppas ni alla får en bra dag!. :-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

AnnaOAstrid
0

#2 Åh…du måste berätta hur Anthon var på tåget! Jag är lite nervös för tågresan med Astrid nästa helg. Lite avis att du får snosa redan i kväll..Men nu är det bara en vecka kvar!! TJO!!

Jag o barnen är nu på väg på skogspromenad i det fina vädret!

Natali
0

Goddag.

Har just avverkat liten sen lunch med sonen. Har stödat lite, och skurat, skönt o få lite bättre. Ska i väg o handla lite sen, kuponger som går ut i morgon så nu sk ajag använda dem, annars hinner de alltid gå ut.

Det gick fint med hästen i går. Hon kunde ha fått 1 till poäng, så blev hon första klass. Men dommarna var lite snåla på alla hästar. Ägaren är nöjd, för hon fick nog höga för att kunna stambokföras i alla fall. Och hon är inte i toppkontition heller. Ska kanske ta med kameran nån gång o fota?

Nåja, ha en forsatt trevlig dag i alla fall. Jag hoppas jag ska ta mej ur eftermiddagströttheten som har slagit ner (är nog lite extra trött efter de senaste dagarnas extra stök också), för jag kan inte gå o sova, då maken är o repar bil. Vi hörs.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

majsan
0

Jag och min syrra Malin samt Maria T med respektive ska ut ikväll då det är matfestival mm..Kan bli lite ost och kex..Får se hur man mår imorgon..Hmm..

Hoppas alla får en trevlig dag i detta underbara höstväder..

LinusCRX
0

Just hemkommen från Värmdö efter en skön promenand med havsutsikt. Dämpar skärgårdsabstinensen lite :-)

Ett varv in på Apoteket och handla kattschampoo och in på zooaffären för lite mat också.

Nu i em blir det lite balkongliv så Linus får chans att vara ute innan de blir för kallt.

Lycka till all ni som väntar hem småttingar!

#10 Kul att det gick bra på premieringen! Grattis!

#11 Matfestival… vad spännande! Hoppas ni får trevligt!

RacerDonnans
0

Idag är en städdag för mig så jag hinner inte träffa er så mycket tyvärr. Skall rusa vidare så jag får massor gjort medan jag orkar.
Kram

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AlexH
0

Godnatt alla !

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Inlägget är låst för nya kommentarer