Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 379 ggr
A-M.H
0

O.T..våningssäng..

…..äntligen, äntligen är det snart slut på vår sänglöshet i det andra sovrummet…..idag inhandlat ny våningssäng..ja t.o.m familjesäng hette den..(120 bred nederst)…madrasser…allt..nu ska den bara komma hem också..självklart var det beställningsvara, men det skulle ta bara 7 till 10 dagar..sen är det bara att hämta den…o montera…

..så om det är nån som känner för att komma o hälsa på så finns det sovplatser…snart…Skrattande..

AlexH
0

Du kan ju låna ut rummet om inte annat till trevligt kattfolk  för att få dem till FSKs utställning här i stockholm i November :) då behövs det nog sängplatser runt stockholmSkrattande

Jag skulle vilja beställa en större lägenhet… finns det åxå i "din" möbelaffär Flört

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

A-M.H
0

….ha ha..ja tänk om det var lika lätt..nu bor vi ju hyfsat stort..men stort vill ha större..o gärna på Ingarö…men där tar liksom kontanterna slut..

..eller rinner det in av dagens V-75 kanske…hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det..Räcka ut tungan

AlexH
0

Jo så tänker jag varje gång jag skrapar fram en nit på trisslott *hehe* En av mina vänner och som jag arbetat med satt plötsligt i tvrutan i våras och skrapade fram 15 år och 15000 sek i mån! Gissa om jag blev förvånad och paff :) OCH GISSA!!?? om jag önskade innerligt att det var jag :) Dock är denna kille så rätt person att skrapa fram pengarna !

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[Wiveka]
0

Varje fredag tänker jag "Nu kommer mitt postnummer upp", men inte da………
Jaha, nu väntar vi till nästa veckaFlört

Hanna-H
0

Tror A-M kammar hem storkovan på dagens trav och då ångrar hon att hon inte beställde sängar till alla trevliga forumister som vill komma och hälsa på på Ingarö Flört

JohannaK
0

Jag vill komma o hälsa på!!!

Hanna-H
0

#6 Kom förbi här och hämta upp mig så drar vi mot huvudsta'n! Flört

A-M.. dags att plocka fram kladdkakan nu!

A-M.H
0

Johanna o Hanna …ni är alltid välkomna att hälsa på….men ni måste vänta tills "sovmonstret" anlänt….chokladmuffins är det senaste som bakas o äts här i parti o minut…

..tyvärr inte på Ingarö, blev inga miljoner på travet ..suck..men kanske hinner det bli …..nästa vecka…Glad

Hanna-H
0

Åååh, muffins! Räcka ut tungan

[Wiveka]
0

A-M H!! Vi kanske kunde ses utan att jag sover över. Vi bor ju i samma stad i alla fallFlört
Kanske du vill kika på kattungarna………

Buffy-co
0

Chokladmuffins!!??!! Det är ju Buffy det…

("mattes lilla choklad muffins"…..Generadfråga mig inte vad jag fått det ifrån-katten är ju inte ens brun!!!)

A-M.H
0

#10 Wiveka.. Absolut….o ..kika på kattungarna…..det vore jättekul…nu väntar jag på inbjudan…Glad

#11 Buffy..ha ha ha..finns ingenting som kan få en så "löjlig" som katter (ja djur överhuvudtaget) det är jag den första att skriva under..*ler fåningt*…Generad