O.T..våningssäng..
…..äntligen, äntligen är det snart slut på vår sänglöshet i det andra sovrummet…..idag inhandlat ny våningssäng..ja t.o.m familjesäng hette den..(120 bred nederst)…madrasser…allt..nu ska den bara komma hem också..självklart var det beställningsvara, men det skulle ta bara 7 till 10 dagar..sen är det bara att hämta den…o montera…
..så om det är nån som känner för att komma o hälsa på så finns det sovplatser…snart…
..
Du kan ju låna ut rummet om inte annat till trevligt kattfolk för att få dem till FSKs utställning här i stockholm i November :) då behövs det nog sängplatser runt stockholm
Jag skulle vilja beställa en större lägenhet… finns det åxå i "din" möbelaffär 

….ha ha..ja tänk om det var lika lätt..nu bor vi ju hyfsat stort..men stort vill ha större..o gärna på Ingarö…men där tar liksom kontanterna slut..
..eller rinner det in av dagens V-75 kanske…hoppet är ju det sista som lämnar en sägs det..
Jo så tänker jag varje gång jag skrapar fram en nit på trisslott *hehe* En av mina vänner och som jag arbetat med satt plötsligt i tvrutan i våras och skrapade fram 15 år och 15000 sek i mån! Gissa om jag blev förvånad och paff :) OCH GISSA!!?? om jag önskade innerligt att det var jag :) Dock är denna kille så rätt person att skrapa fram pengarna !
Varje fredag tänker jag "Nu kommer mitt postnummer upp", men inte da………
Jaha, nu väntar vi till nästa vecka
Tror A-M kammar hem storkovan på dagens trav och då ångrar hon att hon inte beställde sängar till alla trevliga forumister som vill komma och hälsa på på Ingarö 

Jag vill komma o hälsa på!!!
#6 Kom förbi här och hämta upp mig så drar vi mot huvudsta'n! 
A-M.. dags att plocka fram kladdkakan nu!

Johanna o Hanna …ni är alltid välkomna att hälsa på….men ni måste vänta tills "sovmonstret" anlänt….chokladmuffins är det senaste som bakas o äts här i parti o minut…
..tyvärr inte på Ingarö, blev inga miljoner på travet ..suck..men kanske hinner det bli …..nästa vecka…
Åååh, muffins! 
A-M H!! Vi kanske kunde ses utan att jag sover över. Vi bor ju i samma stad i alla fall
Kanske du vill kika på kattungarna………

Chokladmuffins!!??!! Det är ju Buffy det…
("mattes lilla choklad muffins"…..
fråga mig inte vad jag fått det ifrån-katten är ju inte ens brun!!!)

#10 Wiveka.. Absolut….o ..kika på kattungarna…..det vore jättekul…nu väntar jag på inbjudan…
#11 Buffy..ha ha ha..finns ingenting som kan få en så "löjlig" som katter (ja djur överhuvudtaget) det är jag den första att skriva under..*ler fåningt*…