Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 238 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-08-31

God morgon. Fredag och sista augusti.Och sajten funkar! Sköt om er idag.

[Wiveka]
0

God moargon!
Ska jobba natt hela helgen. Först idag ska bilen iväg på service och sedan ska jag till Sös för att prova ut inlägg till mina skor.
Ha en riktigt bra dag!!!

Gittan
0

God morgon på er alla.  Börjar få resfeber. Åker snart bort på en 14-dagars resa till Spanien. Här hemma börjar vi få ordning i vårt nya lilla hus. Både jag barn och djur trivs.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

kissan78
0

God morgon!

Har legat vaken o 'snurrat' i några timmar men har nu gett upp hoppet om att lyckas sova något mer. Varför kan man inte sova när man är sååå trött?!

Ser ut att bli en fin dag idag, hoppas bara på lite värme!

Ska hoppa in i duschen nu och vänta några timmar tills en vännina hämtar mig, ska på 'stan' en sväng. Kommer att möta upp maken när han slutar jobbet o så ska vi kika på kakel till vår nya dusch vi måste bygga, den gamla har fått massa fukt o mögel i väggen. :(

Hoppas alla får en någorlunda bra dag idag, det är ju iaf fredag! :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

La_Joz
0

God morgon!

Underbart att allt går så fort här på iFokus igen! Hoppas killarna som driver sajten slipper fler problem nu… 

Nu ska jag iväg och jobba! Regnet öser ner ute, och det känns verkligen som höst. *Burr*

Ha en skön fredag allihopa!

majsan
0

Tänk att idag är sista sommardagen..Och nu går vi in i en förhoppningsvis solig och fin höst..Jag älskar när träden går i en färgrik skrud och doften blir så god ute..Redan kan man känna den klara höstluften..

Jag önskar Eine lycka till i Norgeutställningen med min lilla Hönapöna..Jag håller tummarna för er..

Natali
0

Morron

Sitter med en sjuk son, lite förkyld. Och självklart ska det vara den dagen jag inte kan vara hemma, då jag ska premiera hästen. Så mannen måste helt enkelt vara hemma sen. Suck, ja ja, han klagar inte dock. Första gången på länge sonen är sjuk.

Själv är jag nervös inför premieringen. Första gången jag ska visa någon annans häst….

Ha en bra dag alla!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

Ni som ska resa önskar jag att ni får trevligt vare sig det är utställning eller spanien. #4 Jag försöker skicka några solstrålar åt ditt håll…. #6 Det går nog toppenbra, man ska vara lite nervös heter det ju…

Själv ska jag "fredagsröja", samt försöka få kommando på tvätthögen som aldrig verkar sina… Tur att solen skiner i alla fall.

Ha en trevlig fredag allihop!!

AnnaOAstrid
0

Godmorgon! Mitt första morgon inlägg!Cool Jag sitter på jobbet framför datorn och drömmer jag…om Astrid/Bubbly..om 1 vecka ska jag hämta henne! Många tankar! Har jag köpt allt, vad behöver jag ha med mig till Stockholm, tänk om hon inte gillar mig…tänk om hon inte trivs hos ossFörvånad…Det är så mycket…Men vi längtar så…Min sambo tror att jag är tokig…köpte en fin rosa filt till henne som hon ska få ha i reseburen hem..Skrattande

AnneAlva
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Vaknade tidigt och låg och vred och vände på mig trots att jag borde varit utmattad efter nattens friidrottsliga uppesittarfasoner. Men icke! Fortfarande pigg och glad, men misstänker att tröttheten dyker upp framåt eftermiddagen som ett brev på posten.

Idag ska Pyret på sin första dejt! Hans fodermatte är mäkta stolt och uppfödarmatte är alldeles på tok för nervös. Bara han vet vad han ska ha grejerna till nu så… 

#6 Lycka till på premieringen! Och så får du rapportera tillbaka hit om hur det har gått. Glad 

#8 Förstår att du är spänd och förväntansfull, det är ju så underbart att få hem en liten kisse! Det kommer att gå toppen, det är jag säker på, jag menar, när du till och med köpt henne en liten rosa filt kan hon väl inte annat än älska dig?? FlörtSkrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Fritz
0

God morgon!

Idag händer inte så mycket, ska försöka vila upp mig för jag ska jobba i helgen. Sedan kommer det spekulanter på Apan i helgen.

#6 Det går säkert bra….

Ha en bra dag alla!

rexmamma
0

Godmorgon!

#8  Det är klart att hon kommer att älska dig och hela din familj! Hon är en sån kavat och gullig liten tjej! Kyss

I eftermiddag kommer vår nya lilla svart-vita flicka Skrattande och imorgon flyttar vår härliga brumbjörn Anthon Ledsen. Det känns lite sorgligt att inte få kramas mer med honom, men jag vet att han kommer att få det toppenbra i sin nya familj.

Ha en bra dag alltihop!

Buffy-co
0

Hoppas alla får en helt okey dag!!

Lindaluring
0

Ledig idag. Sedan har jag 2 pass kvar på mitt vikariat. Ska bli spännande att se vad som händer sedan. Har blivit uppringd av akademiska sjukhuset i Uppsala som vill att jag börjar jobba där, men jag vet inte om jag är berädd att lämna Sundsvall. Jag har inga direkt bekanta där och sedan är det väll inte så himla lätt att få bostad.Måste nog tänka lite mer på det där…

Hoppas alla får en jättefin dag! // Linda och katterna

RacerDonnans
0

God dag. Solen skiner och jag mår finfint idag. Skall kanske kunna få något gjort äntligen (har varit på jobbet på möten under förmiddagen redan). Behöver städa och stöka hemma och kanske äntligen få ut lite bilder här samt uppdatera hemsidan, pyssla med barnen, träna ett pass………………
Ooops fattar inte att det ena dagen inte går att göra något för värk m,m och nästa tror man man skall fixa allt för att man mår bra. Är det så konstigt att man hamnar i sängläge igen. Har lovat mig själv att försöka bromsa i tid idag.

#6 Lycka till, tänker på dig idag.
#8 Härligt!Glad nedräkningen har börjat. Hon kommer säkert stortrivas. Ägare som börjar förbereda långt i förväg och längta, de ger katten allt den kan behöva och ibland lite/mycket mer.

#13 Du har ju en hel hög Upssala bor här på iFokus som säkert tar hand om dig om du hamnar där. Förstår dock att det inte är alldeles enkelt att ta ett sånt beslut. Trivs man på en plats vill man ju helst få möjlighet att bo kvar.

Jag önskar er alla en lika härlig dag som min dag börjat! (trots jobbig förhandling på morgonen då jag gjorde mig obekväm hos arbetsgivaren. Hmmm hur kan allt kännas så bra idag egentligen)Fundersam.
Strunt i det. Idag skall jag njuta av att få må bra!Skrattande.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Morrn morrn! Försov mig idag så det känns nästan som morgon fortfarande trots att jag sitter med en jättelunch i magen. Solen skiner och luften är frisk och klar. Hoppas alla får en fin dag idag.

#13 Jag bor tillexempel i Uppsala! Flört

PiaW
0

Gokväll!

Då ska man försöka ge sig på att göra thaikyckling. Men det blir nog inte så avancerat ( har köpt fusk-färdigblandade pulverpåsar Oskyldig) Hoppas att det blir gott. Annars får jag förvandla gurkan och morötterna till snacks och jordnötssåsen till dip Räcka ut tungan

Trevlig helg på er allihop!

Buffy-co
0

#16 Mums det lät gott!Hoppas det blev bra.
Nu blev jag ju hungrig..måste nog ta en macka!

Ska lägga mig och läsa..
(lite långsamt nu i kväll igen-hoppas det fixar sig!)

God natt på er allihopa!

PiaW
0

# Jaa det blev gott!! Blev över också, blir god lunch imorgon.
Dock lite mndre än tänkt för vid ett oövervakat ögonblick så började Didi smaka på kycklingspettet som jag inte hade ställt in än! Hon höll med och tyckte att det smakade smaskens. Dumma matte som stjäl så god mat när man precis har börjat äta! Förvånad

Inlägget är låst för nya kommentarer