Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 440 ggr
sissi82
0

paniken flödar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ojojojojo nästa vecka ska mina små älskade kattungar flytta till nya ägare.. jag kommer ju gråta blod… vad jag kommer sakna dem…Deras bus o tok , hoppandes upp o vill gosas me matte o pussas… o stackars eddie min store kastrat han avgudar de små…

o stackars kattungeköparna där kanske jag står o gråter då de ska hämta dem..gråter redan nu av tanken

sissi82
0

,,

sissi82
0

..

sissi82
0

,,

sissi82
0

..

sissi82
0

Eine
0

Tänk hur det skulle vara om du måste behålla alla hemma? Känns det inte liiite bra att du har hittat goda hem till de små? Att du gråter när de flyttar, ja det har jag gjort i alla år..man vänjer sig.Det är väl bättre att man bryr sig…?Det blir bra efter ett tag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

Jag förstår precis………men håller med Eine.
Tänk vad man fäster sig vid ungarna. De är ju personligheter redan från dag 1.

Lullan1
0

Förstår att det känns jobbigt, de är ju helt underbart söta! Kyss

Eine
0

Generadja, jag menar inte att jag inte förstår dig, det gör jag till fullo!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Vad skönt att de fått hem, har själv precis gått igenom det och kan säga att det känns jobbigt varje gång. Skönt då att få härliga rapporter från de nya hemman om hur bra allt går och hur underbara de tycker deras nya familjemedlemmar är.

Lycka till!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Steph
0

Ah, jobbiga tid! När min huskatt fick sin kull (hon fick en o sedan kastraktion och jag hade någon köpare till kattungarna innan hon blev dräktigt) så tänkte jag om kattungarna att de inte var mina utan att de skulle vara här till de blev klara att flytta, att de var någon annans. Då var separationen mycket enklare. Man vet ju att man inte kan ha dem allihop kvar… Fast jag tyckte det var liiiite skönt när de åkt. Jag saknade inte allt för mycket att städa efter dem när de satt rumpan på fel kant om kattoan (de var jätteduktiga att gå på toan, men som sagt, de ville sitta på kanten och ibland blev det på fel sida som rumpan hamnade när de satt sig)… Sedan var det ju skönt att få sova om kvällarna och slippa 3 yra kattungar som lekte och jagade varandra så sällskapligt bakom min rygg i sängen!

Den första bilden på dem allihop gör att jag förstår dig totalt, jättecharmiga!

[LillJonna]
0

Tycker synd om dig gumman! Känner mig som en bov, som rövar bort 2 av dina pussgurkor! Är så orolig att dom inte kommer trivas lika bra här som hos sin matte!! Buhu! :(

AnnaOAstrid
0

Hej! Nu har jag äntligen blivit medlem!! Klart att du är ledsen! de är ju så ljuvliga! Men du får bita ihop…och prata med mig när du är ledsen! *kram*

emiya
0

Vet hur det känns………………..Ledsen - Ett av skälen till att jag inte är uppfödare…..