Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 229 ggr
La_Joz
0

God kväll 2007-08-29

Ja, eftersom det har varit lite strul med iFokus, så har ju ingen lyckats göra en god morgon-tråd. Tänkte att vi istället kan berätta vad vi har gjort under dagen nu när vi vet, istället för att berätta vad vi har tänkt att göra! Bra va!! Flört

Idag har jag jobbat! Tja, jag har faktiskt inte gjort så mycket mer än det. Köpte kattsand också, så nu blir kissarna glada när jag byter tillbaka till EverClean igen!

Nu ska jag springa ner till tvättstugan. Har tvättid idag! Tjoho! Tur det, i och för sig, för Mistie spydde på vår säng imorse.

Ha en skön kväll!

A-M.H
0

Jobbat, passat på att fylla år, ja så där helt utan förvarning under dagen…Räcka ut tungan

Försökt fortsätta prenumerera på mitt virusskydd, går ut om två dagar, men lyckas inte trots kontakt med supporten och de går hem kl.18.00..ja vad ska man säga…

Plockat ur tvättmaskinen, tömt kattlådor, matat huuuungriga katter….

Snart mat , ja det var det hela för idag o nu är det nån timme kväll kvar..

AlexH
0

jag har postat iväg ett hundtäcke som jag hade en beställning på, satt igår och sydde.. sedan så har jag rensat ur bland barnkläderna och till sist lagat mat.. jo det förståss surfat lite och haft barnen springandes runt bena på eftermiddagen… har ju dem på dagis nu så det är ovanligt lugna dagar nu.. man har tilll och med ro att söka jobb!

Fortsatt trevlig helg!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

LinusCRX
0

Aha, så det är inte bara jag som har problem med siten.

#1 Grattis på födelsedagen! Hoppas du blev ordentligt firad!

Själv har jag nog bara suttit och slöat på jobbet. Näst sista dagen innan jag slutar. Avtackning via telefonmöte… enklast när alla sitter utspridda på detta jordklot. Fick en Ikebana kurs(japansk blomsteruppsättning) i present. Himla kul! Något jag har drömt om att gå och lära mig, men aldrig kommit mig för. Nu blir det av redan i september! Blir väl Ikebanor (eller vad det nu heter i plural) i Linus utställningsbur i framtiden Skrattande

La_Joz
0

A-M.H: Hurra! Hurra! Hurra! Hurra!! Grattis på födelsedagen!! Din födelsedag låter ungefär som min var förra veckan. Hade ju lyckats boka in tvättstugan då, men jag körde bara två maskiner och bokade sedan om till idag. Ha en fortsatt trevlig födelsedag!!

Hanna-H
0

#1 Grattis på 25-årsdagen! För så var det va..?

La_Joz
0

F*N!!! Senaste 10min har en massa fula ord kommit ur min mun!! Jag tog mina kassar med tvätt och knatade ner till tvättstugan. När jag ska låsa upp dörren med hjälp av bokningstavlan står det "Inga bokningar gjorda"! Va?? Vad hände med min tvättid? Jag hade bokat både grovtvätten och en vanlig tvättstuga. Mistie kissade på vår badrumsmatta igår, och kräktes på sängen imorse, plus att hon kräktes på vår ena matta förra veckan.

När jag står där vid ingången kom en tant fram till mig och erbjöd mig att använda grovtvätten (som förövrigt jag hade bokat men blivit av med), då hon hade bokat den plus en vanlig. Då sa jag att det gör jag gärna, och bad henne avboka den. Men det ville hon inte göra. Jag förklarade att jag kan inte komma in i byggnaden om den inte är bokad på mig, och jag kan inte heller öppna torkrummen. Hon ville fortfarande inte avboka den, utan sa att hon kan öppna åt mig. Som om hon skulle komma ner till tvättstugan varje gång jag vill tömma maskinen och hänga upp tvätten, när hon själv bara har en maskin att köra?! I don´t think so!!

Så nu står grovtvättmaskinen tom hela kvällen, och jag har en massa tvätt att tvätta. Argh!!

LinusCRX
0

#6 Nää, det är inte sant. Förstår inte varför det är så svårt för damen att låta dig boka upp tiden igen….. konstiga människa! Hoppas det löser sig med tvättandet ändå.

La_Joz
0

#7 Jag har bokat tvättid nästa vecka. Jag hade ju tvättid förra veckan, men då jag fyllde år samma dag så tvättade jag bara det nödvändigaste och lånade sedan ut maskinerna till de andra. Nu sitter jag alltså med 4 veckors tvätt, och måste vänta ytterligare en vecka. Jag får försöka tvätta kissemattan för hand så den inte ligger och luktar, så får jag köra den ordentligt nästa vecka. Tur att jag jobbar med kläder och har en överfull klädkammare. Skulle nog klara mig ett halvår utan att tvätta, om man bortser från underkläder…

Natali
0

#1 Grattis!

Själv har jag vaknat, mått dåligt, kört i väg en hel bli full med skräp och handlat. Visat lägenheten och hämtat sonen på dagis. Ser fram emot en lugn kväll, för när jag blir så där illamående så är det egentligen bara o gå o lägga sig. Får vila lite i morgon förmiddag i alla fall.

Hoppas det går bättre för er som ska tvätta i morgon! ;-)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

A-M.H
0

# 5 ..japp 25 ..plus några år kanske….

..fikarummet var uppdukat med vita dukar o en jättehärlig frukost till oss alla på avdelningen, sen ramlade det in lite presenter bl.a rosa champagne i nån "tjusig" rosa tillhörande tygpåse..

…en manlig arbetskamrat  från mitt förra jobb ringde till jobbet och sjöng…blev nästan rörd ( o mina nya arbetskamrater blev imponerade)…jättegulligt..han hade ringt redan igår för o kolla att jag jobbade…

Sambon, tonårssonen och jag var o såg Chris Cornell på Annexet i måndags, halva konserten i bar överkropp (ja Chris Cornell alltså)..grymt snygg…*ler*

Tja..det var det hela…med födelsedagen…

Buffy-co
0

Oups..försvann morgontråden i allt strul..
Hoppas vi får ha sajten ok ett tag nu!Glad

#1 Birthday Party A-M.H!!

Ha en bra kväll alla…

MariaW
0

#1 Grattis!

Jag har badat min rymling Sara idag och hennes dotter Wilma det var hennes första bad och det var inte populärt kan jag säga men det gick till slut. Sara är lite missfärgad under magen av diandet, någon som har något bra tips hur man får bort det?
De ska ju tävla i Eskilstuna på söndag och då ser det ju lite bättre ut med en vit mage.

RacerDonnans
0

#1 Grattis.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lindaluring
0

#10 låter som en rätt lyckad födelsedag. Skrattande Får passa på att gratulera jag också.

Idag har jag jobbat. Passade på att sova en stund på soffan efter prommenaden hem. Försov mig nästan till träningen, så det blev till att gasa på med skruttfiestan på vägen ut till fotbollen. Passade på att hälsa på mina föräldrar innan jag åkte hem. Har lite dåligt samvete för att jag kanske hälsar på lite för sällan. Lite trixit att hinna med allt.

Hoppas alla haft en jättebra dag idag. Nu ska jag och katterna gå å sussa! Sov gott alla så ses vi kanske här imorgon igen. Räcka ut tungan