S*Spotless Mirado CRX a
Efter mycket funderande fram och tillbaka har jag nu beslutat mig för att försöka sälja min stilige blå pojke i kullen född den 6 november 2013. Tanken var att han skulle stanna i katteriet men så blir det inte om rätt hem dyker upp. Detta har inte varit ett lätt beslut att ta, men det har vuxit fram så sakteliga. Jag behåller hans syster för min fortsatta avel och jag har redan flera hanar på tillväxt som ännu inte parat.
S*Spotless Mirado CRX a
e. SC FI*Piupaws Buzz CRX d 03 24
u. CH S*Spotless Unika CRX a 03 33
Mirado säljs inte till avel, men jag hoppas kunna få en parning med honom. Denna skulle i sådana fall ske så snart han är könsmogen så tanken är alltså inte att han ska behöva gå fertil någon längre tid.
Bilden är några veckor gammal, jag ska ta nya så snart som möjligt, idag har Mirado en snygg päls med fina vågor. Ett vackert huvud har han också med en stark haka. Kroppen är fin med höga ben trots att han är i slyngelåldern.
Mirado är utställd en gång med en mycket fin bedömning. Kullen ställdes då också och jag fick en jättefin bedömning där med. BIS-kull blev de.
Tror Du att Du har rätt hem till Mirado? Kontakta mig för mer information på: info@spotless.se
Bilder på Mirado och syskonen hittar Du på min hemsida: www.spotless.se

♥♥♥
Stolt ägare till tre La permer

Vad snygg han är! Lycka till med att hitta rätt hem till honom.
oj oj va vacker.
snyggingen <3

Tack så mycket! Jag tycker själv att han är väldigt fin.