God morgon 2007-08-27
God morgon. Ny arbetsvecka igen. Ont i huvudet idag. Det är enda gången man vet att man har ett huvud. Undrar om det är åska i luften. Sköt om er idag

Gomorron!
Uscha Leffe, hoppas huvudvärken släpper!!!
Här borrar de sen klockan halv åtta (rörmokarna) och det är svårt att koncentrera sig på att skriva. Hittar inte öronpropparna heller … :( Men, det är en ny dag med nya möjligheter! :)
Ha det bra allihop!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God morgon
idag ska jag till sjukgymnasteen!
Annars ska jag ta det lungt
God morgon!
Uppe tidigt idag för att försöka hitta någon som har tid för vaccination på två av kissarna innan onsdag nästa vecka. Tråkiga är ju att jag inte har körkort så jag måste hitta en tid som passar när maken är ledig, inte det enklaste. Har avverkat en veterinär o sitter nu i telefonkö… Måste försöka ordna körkort snart!!
Hoppas alla får en någorlunda bra dag trots 'krämpor'!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Godmorgon Idag är första dagen på inskolningen av den minsta då jag fick lämna honom i hallen på dagis och gå.. USch vad det är hjärtslitande när man ser hur han sträcker sig efter en och gråter stora tårar och man hör hulkandet när man går ut genom dörren!
Min äldsta har aldrig varit sådan.. han säger bara hej hej vi ses sen mamma coh så rusar han in bland leksakerna… Hoppas man vänjer sig..
Trevlig dag på er alla, jag ska söka jobb och njuta av stures ungar på alla fina foton jag fått av Wiveka 
God morgon trots huvudvärk,borrar och dagisavsked, era stackare.Ni har det inte lätt.Här är det bara busiga kattungar som gäller.Det är nästan bara kul!
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Godmorgon!
Idag är jag lite seg efter nattens uppsittarfasoner. Var ju tvungen att se hur det gick för systrarna Kallur i 100m häck och herrarna Holm och Törnblad i höjd. Vet inte om jag bör avslöja något, kanske vill några ha spänningen kvar när reprisen visas senare idag. 
Annars är jag förkyld nåt så in i bomben! Jag önskar det fanns näsor med gångjärn som man kunde haka av när de blev för jobbiga…
#1 Lycka till idag med kattungespekulanten, hoppas det är en bra människa!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Idag ska jag sitta barnvakt åt mitt kusinbarn, ska bli så skoj!! Han är snart 4 månader och tycker att det roligaste som finns är att sitta i babysittern 
#8 Du är mer än välkommen att komma och vara Barn och djurvakt vid tillfälle
Jag kan erbjuda två hundar en kärlekskrank Crx och två busfrön på 1 år och 2,5 år = full rulle 

Nu har jag börjat varva ner efter allt snyftande. Hittade Buffy-cos nya uppdaterade fotoalbum först och gick in där. Efter att ha läst där så kände jag att jag äntligen kunde plita ner några ord om min Donna som gått bort. Hon fick ett bra avslut, men blev ju också påmind om Elvis som var den första rex jag förlorat (av två) som fick somna in ensam på djursjukhuset. Det gör ont i mig än även om jag vet att det inte gick att göra annorlunda då.
Nej nu till något gladare. Tack för igår Cherish och Fylgias som lyste upp tillvaron här hemma med sin närvaro igår. Harmonys nya ägare var också här (hoppas hon tänker börja titta ut hos oss här på forumet framöver). Det blev lite släktträff. Dragonrebell träffade jag dagen innan annars hade det varit en riktig ifokusträff.
Hoppas huvudvärken släppt nu Leffe. Sköt om er alla!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

# 1 lycka till, hoppas apan hittar sin rätta matte idag då! :)
Själv har jag precis vart hos läkaren, fått urinvägsinflammation - igen! 4de gången den här sommaren.. Suck. Förstår inte vad det är med mig..

God morgon!!
Jag märkte att mina ord till foton i mitt album gjorde flera ledsna..Jag menade absolut inte det!
Jag har inte orkat skriva en minnestext om Danne-men har skrivit några rader till fotona..
För mig hjälper det att skriva och läsa lite djupa saker..för andra är det bara jobbigare.Vi är alla olika.
Jag själv söker tex tröst i mörka,djupa dikter-det ger mig mycket..
MEN jag är INTE en helt igenom mörk person!!
Även om jag kämpar med mitt-så har jag även en glad sida…något som mina kompisar vet och uppskattar tex. på fester och tjejmiddagar….

Även om jag ibland tycker det är jobbigt att vissa saker inte syns utanpå är det skönt också-mina grannar osv skulle ej kunna tro att jag är sjukpensionerad..både bra och jobbigt ibland-då man måste berätta om det.Dom tycker ju jag ser så frisk ut.
Jag ska göra om albumet-sen….Jag har ju kvar fotona själv och behöver ju inte skriva så mycket där om min sorg över Danne,även om något foto måste få vara kvar!
Snart kommer en ny liten Vilda
som kommer att göra oss ännu gladare här hemma-mig,Buffy och Smilla…(hihi..ja hrm Smilla kommer väl vara lite frustrerad först..)
Vilda kommer inte att hamna i ett "sorgligt" hem-utan i ett hem fullt av kärlek !!
Hoppas att se flera av er vid framtida utställningar!
Ha en så bra dag enligt egen förmåga!
Ny vecka, nya tag. Maken och jag bestämde att jag inte ska börja arbetsträna förrän jag börjar känna mig lite bättre igen, haft några bra dagar. Kraschade ju återigen efter besöket där i torsdags och har mått sämre sen dess. Nu är man i det där gråa diset igen och vet varken upp eller ner.
Ska ut och ta en promenad nu och hoppas jag blir lite piggare, är riktigt trött och slö idag.

#12 OK-jag ändrar inte i fotoalbumet..har fått pm om att inte göra det så..det var ju bra!
Ska försöka ta mig iväg ut nu..