Norge rapport -LillaRuth BIS!!!
Det ær bara inte klokt!! Åker till Norge med hopp om cert och kommer hem med en IC - Mimmie (numera IC S*Silkwave's Miramie) och en BIS -Ruth (CH S*Silkwaves Precious Ruth) !!
TAck Monica L før hjælp i nødens stund 
Grattis! Så underbart för dig!Egen uppfödning och allt!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
GRATTIS!!! Superskoj!!! Du har visst bara BIS-katter du 

Stort Grattis Anki
Hoppas det blir en lika bra dag i dag för dig & katter

Wow, vilken helg! GRATTIS!! 
Uppdaterat Miramies titel i Pawpeds 

Grattis ännu en gång Anki.Nu är vi hemma det tog lite tid för vi var tvungna att stanna och sova en liten stund för att säkert ta oss hem.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis

Grattis!!

Grattis..Ruth är ju bara så vacker..

Grattis! Vad roligt för dig! Ruth är ju världens sötaste lilla tjej så det är klart hon blir BIS, vad trodde du?! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Grattis Ankie !! Säger som rexmamman..du har visst bara BIS-katter du…
Grattis till resultaten!!
Stort grattis!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Ett stort grattis, Anki

Jättegrattis! Klart en så vacker padda ska ha BIS och sen en IC på det är ju inte fel heller! =)
GRATTIs Anki! Gu' va' kul med BIS igen! Inte förvånande med dina fina katter! Du kan nog börja titulera dig BIS-uppfödare :-)
Grattis! 

GRATTIS!!!
Stort grattis kära Anki!! Ruth är min favorit flicka
Jag väntar så mycker hennes bebisar…
Tack, blir alldeles rörd av era gratulationer
, kan fortfarande inte fatta detta.. Mina härliga tjejer och Ruth - hon är som många av er vet väldigt speciell för mig.. mitt hjärtegryn..
Glömde skriva Jättegrattis till Nemus cacib Monica !! Det var hon väl värd 
Nu är vi hemkomna och Ruth har mumsat äggula och blir ompysslad av de andra kissarna. Själv har jag tvättning och uppackning kvar..
#3 Vi ställde bara på lördagen denna gång - lata…
#15 Njaa jag har nog en bra bit kvar innan jag blir så kaxig …. Du vet "Upp som en sol och ned som en pannkaka…"
#18 Så gulligt sagt av dig, Jag längtar också, mycket…

Grattis!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis Anki! Ruthan är ju en väldigt vacker katt så jag är inte alls förvånad!! Ses vi på Fräsets utställning i höst …? Vore skoj att se henne igen!!!
Kram!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#4 Tack Anna-som vanligt är du super med att uppdatera Pawpeds
Nu blir det ingen mer titel för Mimmie - hon ska kastreras och bli fd fodervärdens "kosekatt "- som det heter på norsk ..
#21 Ja vad kul - då ses vi då !

Men Grattis Anki, såå kul! Att Du får fram världens vackraste katter vet jag ju sen gammalt ;-)
Karin hälsar så mycket!