Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 627 ggr
smirik
0

Ny leksak

Fick vår troll i går och det var en lyckad grej.

Dem är helt tokiga i nya vippan, här är lite filmer på dem första minuterna med vippan.

Film1

Film2

Buffy-co
0

Kyss Sötnosar..

Vem är den lille som väljer att bara se på i första filmen - och sedan dragit i andra…??Ser så gullig ut..

Och det syns vem som är mest "på"-i övrigt..(kanske just för tillfället såklart..)"Oups där for man i golvet..bara att klättra upp igen"
Är det månne "apan"??
Lilla Abbe verkar vara en cool kille..De är så söta!

Eine
0

"Ooh skoj och liiiite farligt .."

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Wiveka]
0

Härliga filmer!!

RexPect
0

Butterfly Glitter Cute Jag är oxå helt kär i lilleman som inte vågar vara med, men det riktigt rycker i tassarna att få leka….

[LillJonna]
0

Hahahaha, sötast som ramla ner :D

Anna77
0

Dina kattungar är de sötaste jag sätt på LÄNGE! helt underbara och mina favvofärger!!!!!!Skrattande

Lullan1
0

Underbart gulligt! De är ju supersöta dina småkissar! Kyss

majsan
0

Naj,såå söta..Din kille är så fin..Skicka honom till mig ..JAG BLIR BEBISTOKIGSkrattande

Liss
0

haha.. gud så söta! men lite läskigt var de nog ändå:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Dragonrebell
0

Urgulliga filmer!!!

smirik
0

#1 tjejen i bakgrunden är lilla sälen eller little mermaid som hon heter - hon är väldig smart men också försiktig - skall först observera lite för hon är med i leken Glad och ja det är Apan som smäller i golvet, hände inget men farligt så det ut.

#4 är helt överens, Abbe är helt speciell

#8 jag jag förstår - vet inte vad vi skall göra den dagen 2 av dem flyttar - tur att Abbe stannar annars hade mitt hjärta spruckit

emiya
0

Man blir verkligen "kattungesjuk"……..