Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 587 ggr
Buffy-co
0

Klösträd-vad har ni??

Jag håller på och kollar och kollar på olika klätterträd..Man blir helt sjuk av vissa-vilka "anläggningar" det finns..
En del är dock hemska..medan andra är riktigt snygga..
Man vill ju helst att den ska smälta in i hemmet snyggt-även om man ju offrar mycket för katternaOskyldig
(är tex även förtjust i en serie i klara röda,blå och gröna färger..men vet ej om den finns kvar..)

Vill allra helst ha en No 1 från Danmark som flera saluför..de är ju så estetiska och stabila,(dessutom inte fraktad ända från Kina..)särskilt gärna skulle jag vilja ha de i benvittGenerad-men hur praktiskt är det..??
Tänk en kattspya på den-man undar om det går bort??

Är det någon som har benvit ställning??Berätta gärna hur det fungerar..

Jag tar tacksamt mot tips på bra katt-träd här-gärna med foto och var/hur ni köpt dom-pris osv..

Jag vet ju att det ofta säljs fördelaktigt vid utställningar-eller hur??
Jag kan ju vänta till dess-även om det skulle vara kul med en ny här när Vilda kommer..

Just nu har jag ingen alls-Buffy hoppar på annat-och har klösbrädor..Den förra ställningen gick sönder och slängdes vid flytten..

Mitt projekt "garderobsklättervägg" är inte klart..SKA försöka fixa det snart..
Skulle ju även vilja göra en av ett naturträd..Snyggt i V-rummet,men mycket man vill och inte orkar/får gjort…Men nån gång så!Skrattande

Såååå-snälla dela med er av era "klätterlösningar"!

Elica
0

1# Hah, säljaren har den antagligen från tyska ebay. Jag fick just en sån hem :-) Det var två av dom till salu hos samma säljare.

Buffy-co
0

#1 Ja-tack snälla!!!
Just denna såg jag faktiskt i dag också.. -men tänkte ligga lågt och kolla närmre i morrn när den går ut -för att inte pressa upp priset..
Det brukar finnas flera ute på tradera från Macca eller vad de heter..men just nu fanns bara denna från annan säljare..Men den ser ju bra ut…nog jättekul!

Inga som vill dela med sig av vad ni har för "träd"…Flört

kissan78
0

Mina kissars största träd är liknande det på länken i #1. Köpte mitt på e-bay och gav ca 600 inkl frakt hem till dörren. Rekommenderar ju verkligen att kolla tyska e-bay!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Buffy-co
0

#4 Ok ska försöka damma av min gamla tyska dåGenerad

kakannan
0

Jag, som av mina vänner betraktas som proffshoppare på ebay, tipsar om att logga in på engelska ebay. Vet inte om det finns mängder av klösträd där, men man har fördel av engelska som språk plus att frakten blir billigare jämfört med USA. (ebay.co.uk) Du kan ju alltid kolla upp det, innan du tar en Hermods i tyska!

kissan78
0

#5 Kan ju säga att jag som inte kan någon tyska öht lyckades beställa hem 4 träd därifrån! ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

A-M.H
0

..oj Buffy självklart vill jag dela med mig av vad som finns här i Skärholmen.

Två relativt stora, i alla fall takhöga, ett i varje sovrum, det ena minimerat efter Cigges "pinkresa" sedan ett takhögt större ganska stort i vardagsrummet coh som jag nämnde i morgontråden kommer ett monsterträd inom en vecka el.så.

Jag klarade tyskan när det gällde att beställa, faktiskt enkelt, men när jag skulle registrera mig som kund på ebay var jag tvungen att gå till den amerikanska. Det användar id som man får där fungerar även på tyska ebay. Svenska Tradera som är en del av ebay är dock till ingen nytta (i detta fall)..

Våra katter älskar alla klätterställningarna, de används flitigt varje dag både till bus, klovässning samt sova på/i. Inget klöst hemma någon annanstans, suveränt, el väldigt väluppfostrade..Kyss

Buffy-co
0

Jag kan berätta att jag nu varit inne och tittat på massor av träd-både på tyska och engelska Ebay..(jag hittade en bra valutaomvandlar på nätet att ha bredvid) och jag blev lite köptokig!!
Varför är det så mycket billigare i England och Tyskland??Penga mun
Blev dock helstressad..(har tyvärr fått låg stresströskel..)-så jag fick bryta av ett tag-det fanns så många att välja på så det snurrade i skallen..!Generad

#6 Ja, tack!!- tror ev det blir från England..men jag får se!

#7 Men!!Bra gjort!Skrattande….Ja-du ser…jag borde klara det som t.o.m läst tyska…..Men de flesta  jag tittade på i dag i Tyskland ville inte sända till Sverige-bara Tyskland/Österrike..

#8 Tackar för rapportenFlörtDom har det bra dina katter med så många olika träd..Usch får dåligt samvete nu att Buffy varit utan ett tag-men ärligt talat gillade han inte den jag hade så värst mycket..Men den lyckades ändå bli helt skev-så jag slängde tyvärr hela(skulle sparat delar till min egna tillverkning..)
När jag väl slänger något-är det alltid fel!
Danne använde aldrig klätterträd-men han var ju männ´ska.Räcka ut tungan Flört

A-M.H
0

..buffy när du går in på tyska ebay sök kbd005..då hmnar du på kattställningen (ja den typen) som jag köpt, därfofrån kan du bara leta vidare tilll mindre, lite andra typer, den frkatas till Sverige utan problem… o billiga men man måste bjuda på dem, kom efter ett tag underfund med hur göra för att få ett hyfsat pris utan att behöva bjuda mkt…de är helt nya…

kissan78
0

#9 Har inte gått in där nu på några månader för det kliar så i köptarmen! Kan rekomendera en säljare som kallar sig schmustigershop om han finns kvar. Har den billigaste frakten till Sverige då när jag var där och handlade!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Buffy-co
0

#10 Ok-ska kolla..
Ja-man ska nog vänta med att buda för mycket  tills när auktionen snart är slut-så att man inte trissar upp priset-den erfarenheten har jag från Tradera i allafall..Ska titta på vilken det är du beställt!
#11-bra att veta en som är ärlig och bra också!

Har annars fått ett annat tips jag ska kolla direkt i Danmark..

Tack alla- fortsätt gärna skriva om vad ni har för lösningar-kul att se bilder också..
(Hmm ska fota min gard.vägg när den blir klar nån gång..)