Kattungar 2 dygn (bildbomb)
Iiii så små!
åhhhh vad fina de är!!

Vilka gosnosar!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Vad härliga de är de små. Ljuvliga! Roligt och lite snopet med bläsarna, för visst är båda föräldrarna solida?
Sötnosar !!! 
Anthea har en liiiiten liiiiten vitfläck under ena frambenet.. vilket jag aldrig skulle ha sett om inte Wiveka visade den
Sture är helt solid.
(sorry Wiveka.. kanske du hade velat svara denna
)
Vad gulliga! 

#10 men då så, då var det inte så snopet i alla fall! Men jätteroligt, jag är ju sååå förtjust i vitfläckar av alla de slag!
De är så puss-söta!Det *vita* är nog inte vitt, bara en skiftning i pälsarna innan de utvecklats.Tror du inte?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Eine, jag hoppas på det!!
Vi satsade ju på solida……..men Anthea har ju som Alex sa, en liten femkrona stor vitfläck under ena frambenet.

Såå söta

Håller med #13, det är ganska vanligt med sådana där bläsar när de är små. Enstaka vitfläckar brukar inte dyka upp där utan på mage, armhåla eller bröst. Så jag tror alla är solida 
Söta är de i alla fall 

Eine och AnnaS har säkert rätt. Det var min tanke också, men Wiveka verkade så säker. Min chokladmaskade Ivan såg länge ut som att han skulle få en bläs, men han är solid.
Jamen, jag är ju bara nybörjare………tur att det finns "gamla" vana här……
Hurra om alla är solida!!!!!!
Ny som jag är, har jag lite svårt att hitta rätt. söker en kattunge, helst enfärgad. finns det ngn kvar?

#19 Välkommen hit!
Klicka på "Wiveka"-så kommer du till hennes sida med länk till hennes hemsida.
Om du vill titta på flera har vi ju under Länkar högst upp massor av uppfödare..
Och-under "Kattungar till salu"i spalten till vänster..vet dock ej om några ligger där just nu..
Lycka till!
Urgulliga. Roligt med olika färger på varje kisse. Inte 2 av samma färg/er. Bläs eller inte, spelar det ngn. roll egentligen? Kan förstå att man planerar en parning så att chanserna är störst för solida färger, men naturen rår man inte över. Låter nästan som ni blev lite besvikna? Det viktiga är väl att ungarna är friska och har bra personligheter? Å andra sidan så är jag inte insatt, ett dugg, när det gäller uppfödning, så ngn. kanske kan informera mig lite? Ger icke solida färger avdrag i en dommarbedömning, eller nåt? Dvs. om de är reggade rätt?
Solida och icke solida tävlar i olika färggrupper. Hos Cornish har man inte färgavlat som huvudpunkt så det finns vitfläck bakom alla katter. Därför är solida "svårare" att få fram, har jag förstått i alla fall.
Visst hade vi hoppats på bara solida, men som du säger är vi överlyckliga att alla fem klarade sig och växer som de ska!!!!
Min lilla maskade tös har oxå en sån fläck men jag får se om det är en "riktig" vitfläck eller inte sen. Och på mina birmor hade alla tre en såndär fläck fast dom var mitted och fick ingen vit fläck på huvudet som vuxen.
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike