Nu har jag äntligen lyckats få en någorlunda profilbild på Alma, men det var inte lätt…
#0 DEN gillar jag!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#0 och vem är snyggingen??

#4 S*Jazz-Annas Neuf (nio på franska) heter han och är stor som ett hus men tror att han kan få plats i min ficka. Han sov på min bröstkorg och helt plötsligt blev det lite tungt att andas 
Min Vackra Lilamaskade Sally CH S* Shangri-La karma har oxå bra profil, eller?

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Hennes kattungar blir nog inte så dåliga heller! Här en bild på
S* Lexingtons Thom Tip-Ex född 1 juni.

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
#6 Absolut!
#7 Alldeles för rak, jag vill ha ett break som mamman har…fast det är ju min smak.
Instämmer helt med #8 (sen är jag lite svag för maskade… och "vanliga paddor med eller utan vitt)
#0 Ursnygg profil!
#8# Men hallå! Han är ju bara kattunge och har inte VÄXT i sitt huvud än, men profilen är ju lovande!!
#8 hehe… här gäller dagsformen! Kom igen när han är färdig!

#3 Ja, jag gillar den supermycket jag med. Så enkel, så rak och så uppenbar på något vis
Synd att han inte var avelsmaterial, för han hade absolut bäst profil i den kullen…

#18 det lät inte alls dumt och jag fattade nog vad du menade!
#18 sötnos!!!

#19 Det lät bara så "kliniskt" med avelsmaterial…

Håller med om att han är världens goaste och faktiskt charmig med sitt "skönhets fel" trots allt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.