Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 861 ggr
majsan
0

Johoooo, Nappis är parad

Jag har världens hunk hemma på besök..En så otroligt underbar kille..Yamyam ,suck,,im in love..Nu har han och Nappisflappispappis haft snusk fler gånger..

Jag var ute med min syrra och åt då en kompis till min syster frågar mig varför jag ser så glad ut,,

Jo svarar jag..Min kissetjej har fått till det med en Japan..Om ni kunnde se hennes ögon..

Hon sa..ÖHHt  ..EN JAPAN..Då sa jag,,en katt från Japan ..kunde se hennes lättnad..

Då börjar jag fundera,,lever vi kattfolk i en egen värld eller???Det var ju inte svårt att misstolka det jag sa, det vet jag nu..

Finns det mer dråpliga saker så dela med er..Jag vill inte vara ensam om att vara knäppSkrattande

Hanna-H
0

Hade en dag på lunchen varit och köpt whitening gel för gula fläckar i pälsen, kommer tillbaka till jobbet och dom undrar var jag varit och vad jag köpt, jo jag hade varit på djuraffären och köpt blekande schampo. Varför det? undrade någon. Jo, för att han blir så skitig om pungen när han sitter på den i kattlådan. För mig var det helt klart att jag talade om Tyke, men några av de andra trodde jag talade om min man! Förvånad

MagicPaws
0

Åååå ingen bild??? Vill se!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

AnnaS
0

Ååååh, GRATTIS! Han är toksnygg och Nappis är toksnygg, kan inte bli annat än äckligt snygga bebisar Flört

Lullan1
0

Vad roligt, hoppas få se bilder på honom! En liiiten kan du väl bjuda på? Glad

#1 Skrattande Vissa saker är ju bara helt självklara för oss kattägare, jag hade fattat precis vad du menade!

MagicPaws
0

#1 *fniss* ja men du kan ju inte rå för vad andra assosierar till.

Snygg är han verkligen Kyss

majsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Han är verkligen toksnygg och nappisflappispappis är jag verkligen partisk om ,men toksnygg..

Jag har inte en susning om vad det kan bli för bebisar men jag hoppas på sunda ,högbenta,toksnygga bebisar,,

Här är lite kort på killen YamYam

majsan
0

en till

majsan
0

och en till

majsan
0

sista

majsan
0

Han har betydligt bättre päls nu..superkort med massor av vågor.Rena drömkillen ..

AnnaS
0

#6 Nu ska du inte nedvärdera dina egna katter, Nappis ÄR toksnygg! Kyss

A-M.H
0

….grymsnygg..det är vad han är ..holy moses..Räcka ut tungan

majsan
0

Jag nedvärderar inte henne..Hur kan du tro det.. Då hade jag aldrig haft kattungar på henne..Faktiskt så bryr jag mig inte så mycket om hon ens får mer ungar..Hon är ändå min Nappisflappispappis.En mer Adhd damp katt får man leta efter..Hennes personlighet sprudlar..

AnnaS
0

#13 Fel ordval kanske, jag menar bara att jag kan t ex bli lite för självkritisk när jag ser på mina egna katter ibland och t o m hemmablind! Men det är ju jag…

Jag tycker och har alltid tyckt att Nappis är supersnygg! :-) Bilden som Lena har tagit där hon står högt på alla fyra benen och sträcker upp huvudet är verkligen en favoritbild, inte bara p g a fotografen utan också p g a motivet!

Lullan1
0

Wow! Han är verkligen högrest och jättesnygg! Kyss

Dragonrebell
0

Gud vilka snygga kissar. Åhh…Yamyam!

rexmamma
0

Fantastisk kille !! Kyss

majsan
0

Anna S..ok ,jag förstår vad du menar.Menar inte att låta burdus men mina katter är mina barn och jag älskar dem sååååååå mycket..

smirik
0

Stort grattis Mari - vad roligt med en japan och en svensk Skrattande

Buffy-co
0

Oj oj vilka fina ungar det kommer bli..iallafall om de blir lika Nappis..FlörtHon är verkligen en av mina favoritkatter!!Kyss

majsan
0

Tack för alla snälla ord om min Nappisflappispappis..det värmer i mitt hjärtaSkrattande

Linda357
0

vad spännande, då blir det småmissar framöver, vilken stilig hane ni hitat..

Eine
0

Höna-Pöna och jag önskar varmt lycka till. KyssHP undrar varför alla tycker att *utlänningen * är så mycket märkvärdigare än hennes fina pappa..?Förvånad

Och jag är benägen att hålla med henne..sååååå stor skillnad är det ju inte..?Oskyldig

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MagicPaws
0

Helt klart att han har rätt namn YamYam KyssKyssKyss

majsan
0

Eine..Håller med dig totalt..Jack är helt underbar men kastrat och även om inte skulla vara så har han redan 6 st vackra barn med nappis..Så då fick det bli Yamyam som är en riktíg snygging..Har en förkärlek till svarta crx och paddor..Mums

Eine
0

Jo jag vet att det är så.Kanske jag har blivit lite partisk?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora