Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 162 ggr
nakenkatt
0

GodMorgon den 10 mars

Ny vecka nya möjligheter. kan inte låta bli att tänka nya möten också. För det är vad det är numera , möten möten och åter möten. Nya saker och nya bud hela tiden. Det som gällde på förmiddagen gäller ibland ej längre på eftermiddagen. denna omorganisation är bedrövlig. Men men det är bara att hänga med.Idag ska jag till vet och vaccinera Ofelia ,ett år går fort. Skönt att det är så pass ljust ute nu när man går till jobbet.Mitt barnbarn räknade ut igår att jag har 10 meter till jobbet, jättekul tyckte han.Ha en bra dag nu alla!!!!

MonicaLagerquist
0

God morgon

Har packat upp efter helgens äventyr och burskynkena ligger i tvättmaskinen.

Abbes dejt och Abbe myser i parningsrummet.

Jag ska väl ut och gå en sväng lite längre fram på dagen annars ska jag nog ta det lite lugnt. Man blir ju lite lätt sliten efter en utställningshelg.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon. Pigg och oförskämt fattig öppnade jag ögonen i morse. Men  att vakna ur den dröm jag hade gjorde mig väldigt glad och lättad( Jag skulle ner i konstiga stökiga små källarrum och tvätta huvudet på pytonormar som fanns överallt där i rummet. Inte mina favoritdjur och fullständigt meningslös syssla i mitt tycke🙂

Bättre att pyssla med katter . På bilden min Gizem som kattunge.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora