Min nya skapelse
jag var sjukskriven ett par veckor i februari och kollade in de andra ifocus sajterna lite. Jag hittade en medlem på en kattsida som hade virkat en korg till sina katter. Nu älskar jag att handla till mina katter så här råder ingen brist på kattbäddar precis.Brukar alltid åka med något nytt när man är på utställningar också, och så även i Örebro. Men nu hade jag brist på virk projekt så jag beslöt mig för att prova. garnet heter Hooked Zpagetti , det är grova remsor som kommer från textilindustrin. Virknålen är grov, nr 12. Det kostade 98 kr st och fanns i många färger.Min gick det åt två rullar till.Men den vart nog i största laget, vill man ha en mindre skulle jag tro det räcker gott med en rulle.Om någon är sugen på att försöka är det bara att hojta till så får ni mönstret av mig.Det var jättekul att göra den och fort går det.

Vilken fin korg.
Ett litet tips.
Köp billiga fleesplädar (finns bla på IKEA för en tia) klipp i långa remsor och virka av det.
Stolt ägare till tre La permer
Vilka fina bäddar
Det är så kul att virka av hooked zpagetti och så går det så fort också. #2 jättefin!!