Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 602 ggr
Hanna-H
0

Dagens skratt-terapi 23/8

Hittade denna länk på ett annat forum. Får ursäka om någon här redan publicerat den. Jag har visat denna länk för några vänner, men de verkar inte tycka det är lika roligt som jag.. tror vi som är lite insnöade i uppfödar-/utställarvärlden har mer nöje av den. Skrattande

http://escargot.stalt.se/

chikan
0

Hihi!

Lullan1
0

Dagens gladaste skratt!

Underbar sida, den måste jag bara kopiera länken till och ge till min snigelhatande arbetskamrat! Glad 

Läste ni bloggen där Rasse blivit anfallen av en mördarsnigel? Kan ju bara säga att jag skrattade så tårarna rann! Skrattande

LinusCRX
0

Tihi!

A-M.H
0

Jump For Joy ..va va..va…eh..är det nån som driver med oss männsikor..det verkar inte helt "riktigt" ..ha ha ha ha ha ha..sanslöst..Förvånad

Hanna-H
0

Är det någon som kan lite franska så kolla in Plättans stamtavla.. den var rolig tyckte jag Skrattande

Buffy-co
0

Hahaha…Skrattande

(får se om det funkar att skicka inlägg nu..)

Buffy-co
0

Hahaha…Skrattande

(får se om det funkar att skicka inlägg nu..)

pallemaxwell
0

Skrattande så roligt, driver de lite med uppfödare och utställare…..??Flört Kommer leva på detta hela dagen, sanslöst kul

Aje-T
0

Ha ha ha, visst känner i alla fall jag igen mig, skulle kunna vara mina kollegor som skapat den för att driva med mig GeneradSkrattande

LinusCRX
0

#5 Jag får ta hjälp av min man ikväll. Jag kan nada franska.

majsan
0

Så asrolig sida..Blev tvungen att skriva i deras gästbok..

OJ.villken snygging Rasse är..Kan man tinga en unge efter honom eller har ni avelsrestrictioner..Kastrerar ni sällskapssniglar..
Lycka till Skrattande

MagicPaws
0

HAHAHAHAHA

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

RexPect
0

Belly Laugh Alltså bara startbilden med snigeln som rymmer på en sparkcykel….

RacerDonnans
0

#14 Håller med. Den var bara bäst!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Hahahaha -skrattade mest åt "planerade snigelungar"..med det bultande hjärtat..mellan föräldrarna..hihi..så träffande kul!

Var också tvungen attt skriva en förfrågan i gästboken…Flört