God morgon 2007-08-24
God morgon. Fredagmorgon och inte vilken fredag som helst utan länefredag också. Sköt om er idag
God Morgon
Har inte sovit så mycket inatt, kunde inte somna igår och kunde inte somna om nu på morgonen. Just ja, lönefredag.. vill knappt kolla på kontot. Fick ju inte mina papper från FK förrän igår, och de kommer skickas in idag. Men.. det såg faktiskt lite bättre ut på kontot än väntat… Får vänta på posten och se vad lönespecen säger.
Jag hoppas att det som hände igår inte kommer dra ner mig allt för mycket, även om mitt chef är ett as 
godmorgon. håller på och förbereder mig för att åka iväg hem till Leksand för att begrava en gammal klasskamrat som dog i en bilolycka i juli. Det känns väldigt overkligt och konstigt. Dessutom är det ju inte nog med att det är begravning, alla ens gamla klasskamrater som man inte har träffat på evigheter kommer vara där också. Usch. Fast lite roligt också förstås att träffa alla. Men mest usch. Sen blir det muntrare i helgen då jag följer med en av klasskamraterna (en av mina närmaste vänner) hem till Falun och Martin kommer dit också (inplanerat sedan långt innan vi visste om att begravningen skulle bli av. dålig eller bra timing, beroende på hur man ser på saken).
Så jag hoppas att er dag blir lite muntrare!
Hanna_h. - försök att inte tänka på din dumchef! Det är onyttigt att gå och grubbla på saker som är jobbiga, hur svårt det än är att låta bli. Jag vet jag för jag är en riktig grubblare själv.
#2 Ska inte grubbla, ska försöka ta hand om mig själv istället 

God morgon
Fredag är alltid en bra dag
det finns tid för frukost och morgon mys med kollegorna och helgen är nära.
Hanna, vet inte om du han läsa mitt sista inlägg i gårdagens god morgon tråd? Jag skulle nog byta läkare om jag var du och få lite bättre hjälp än du gör nu.
Ha en skön dag alla speciellt ni som har det svårt just nu

God Morgon allihop!
Tja, solen skiner ialla fall. har dotterna hemma från skolan för hon känner sig matt och yr. Vi kommer ialla fall rusta för vår tänkta Kolmården tripp i morgon så får vi se hur den morgonen blir och om vi kan åka men vi hoppas på det, och fint väder.
Ska precis skjutsa barnen yill skolan och dagis sen blirdet"helgröjning" för hela slanten…. ingen som vill hjälpa???
0# Lönedag javisst, tyvärr ser räkningshögen till så det blir bara smulor kvar
#1 Ibland kan man få vänta på specen från FK i flera dagar… och så här före helg kanske den inte dyker upp förrän på mån/tis…
Ha en trevlig fredag allihop
!!!!

Trött idag,,Har ett kärlekspar som håller mig vaken…Jag tog en madrass in och la på köksgolvet så de kunnde sova med mig och inte jam och jama..De sov så sött men inann de lade sig till ro så stod Yamyam och luktade på madrassen ..sedan vänder sig grabben om och KISSAR på mig..Yaaahh..hatar hankiss men trots det så asgarvade jag..Tur att det fanns en tvätttid idag..I övrigt så markerar han men bara på lådan..så nu ska det tvättas och madrassen åkte ut i sophuset…
Ha en trevlig dag alla…
#7 visst är det rart med hankatter… På Frösözoo (vid Östersund) står det på en skylt "gå inte för nära staketet hannen kissar" brevid tigerhägnaden, det borde nog vara av samma orsak…
God morgon alla! Vilken underbar ny dag! Det är sol men inte för varmt,jag har kattsand hemma så att jag kan byta nytt och fint i alla pottlådor.Det är jag tacksam för i dag!
Sköt om er vänner,ingen annan gör det åt er..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Go' eftermiddag!
Strålande förmiddag med mycket sol. Det blev en långpromenad tillsammans med Linus. Riktigt långt ville han gå och undersöka saker. Vi har nog tittat på alla innergårdar i området idag. Ett och annat ögonbryn höjdes av förbipasserande. Linusfick to m en beundrade som följde efter honom hem. elaka matte lyfte upp honom och han jamade som bara den….. Efterföljerskan vek av till slut så linus fick nosa vidare.
I em ska jag slöslappa på soffan och glo lite på animal planet. En kanal som t o m Linus gillar att kika på. Så jag antar att jag får en liten kille liggandes på magen. Det är bara hur gossigt som helst.
Ha en jätteskön lönefredag (en annan fick ju lön redan i måndags
)