Pixie har blivit fotad av Kongro

Ack, kan någon moderator ta bort detta eller det andra inlägget är ni snälla? Chili var så stolt över sin lilla dotter så hon passade på att trycka en extra gång på enter när jag just klickat på skicka… humpff… Katter och tangentbord är ingen höjdare. 
Jättefin bild! Önskar jag hade liknande på Sture en som jag kunde förstora och sätta upp på väggen *suck*

Mycket fin bild. Förstår att Chili är stolt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Vilken fiiin bild

Jätte tjusig bild! Och tjusig katt.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Häftig bild 
Jättefin bild!

Vacker!

Mycket fin är hon din lilla dam. Gillar verkligen hennes teckning i ansiktet!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Wow! Underbar bild på en fantastisk katt!

Jättetjusigt! Fotade mina två missar i Forshaga men har inte fått det färdiga resultatet än, väntar med spänning!!

Tack allihop! =) Pixie var inte riktigt bekväm inne hos fotografen så det blev inte så många foton att välja på men jag är nöjd ändå. Det är kul med lite kvalitetsfoton som man kan sätta upp på väggen också och inte bara ens egna av amatörkvalité.
#11 Jag fick fotot med mail igår kväll så det kommer nog snart till dig med! Du får lova att visa bilderna när du fått dom!

Verkligen en tjusig bild på en vacker tös!

Tack! =)

Tack så mycket! =)
Åsa Petré finns väl i Stockholm, hon är ju otroligt duktig!

Min lilla Alice var inte speciellt bekväm hos fotografen heller, men han tyckte det var helgens höjdpunkt att få in henne där! Mycket spott och fräs, MASSOR med "tand" bilder
Jag lägger upp dom här när resultatet kommer!