Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 182 ggr
Leffe
1

Cornish 14 februari

Vaknat tidigt. Svårt somna om. Ser repris på OS. Lite av det jag missade igår. Blir trött. Sla prova somna om igen. Katterna sover.

MonicaLagerquist
0

Uppe tidigt idag.Redan före sju var jag ute i syrummet och packade väskan som ska med till Örebro imorgon.

Nu kokar ett storkok ärtsoppa på spisen.

lite längre fram på dagen ska vi in till Uppsala handla lite och sen hämta Abbe som ska med imorgon.

Mot kvällningen blir det som vanligt en tre rätters middag innan det är sängdags.

Stolt ägare till tre La permer

nakenkatt
0

God morgon , tidig även jag idag. Ska ju inte ställa ut förän på Söndag så än är det lugnt på den fronten. Ska storhandla med min mamma i em som börjar bli gammal och har ont i benen. Idag är det ju alla hjärtans dag och gubben har lovar en god köttbit till kvällen . Det ser jag fram emot. Det ska bli väldigt kul att ställa katterna på Söndag. hoppas på att få träffa många. Ha en bra alla Hjärtans dag.Och TS försök sov lite också mellan OS sändningarna.

Eine
0

Goddagens! Har tvättat och tittar nu lite på OS. 

Blir nog en väldigt vanlig fredagkväll här. Gott sällskap❤️,god mat och kanske ett glas Amarone om det skulle luta åt det hållet. Ha det fint och lycka till ni som ställer ut i helgen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora