Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 249 ggr
AlexH
0

Ni har väl anmält er nu...?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till SNRFs utställning i Oktober?! Jag vill se så många av er som möjligt där, Speciellt på Lördagen då vi kommer ha en Rex special. Ju fler rexar som kommer desto roligare kommer vi alla ha!

Sture vill ha Rex sällskap den helgen! pussa på era mattar och hussar så de anmäler er alla till utställningen nu!

Tass Sture

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

A-M.H
0

..anmält…min goa' snälla bästa Ciggepojke….som kastrat…då förstås..Cool

Spotless
0

Har glömt var den skulle hållas. När måste man anmäla? Aldrig ställt på en IDP-utställning, men någon gång ska det bli av.

AlexH
0

Den hålls iTierp man kan ta tåget dit och den stannar precis utanför Möbelmaasinet som det hålls i.. vet inte om det är upplandståget det heter.. går från uppsala tror jag.. annars kan man ju bo runt om iTierp eller i uppsala.. det är bara en timma mellan uppsala och Tierp..

Här är länk till inbjudan, senast den 7 september skall anmälan vara hos din klubb och senast den 17 sept skall de vidarbefodra den till SNRF.

http://idpnordic.se/utstallningar/SNRF2_2007.pdf

Vi har jättetrevligt på dessa så det är bara roligt att det kommer nya som vill prova på oss och våra domare, det blir många intressanta domare från olika hörn av världen :)

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

#1 vad kul! det ska bli roligt att träffas Skrattande

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

A-M.H
0

Dog 7 #4 ..ja verkligen…och ska bli jättekul o träffa Sture..synd att du inte har dina  "grymt" läckra hundar med dig…

AlexH
0

#5 hehe det vore ju skoj och släppa lös dem i en hall fylld med katter!!! Nog för att Sture bestämmer hemma men utomhus.. eller rättare sagt från lägenheten så är katter lika heta att jaga som andra djur Flört

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

#5 och du.. du och jag bor ju faktiskt i samma stad om än på var sin sida om staden så vi kan säkert träffas upp så du kan träffa mina vovvar någon dag endå Skrattande

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

La_Joz
0

Sådär ja! Nu har jag skickat in anmälan samt bokat både tåg och hotell! Klart! Jag ska bo på Gästgivaregården som ligger endast ca 100m från utställningen! Det är lika med SOVMORGON!! Så skönt!!

Alex, du kan ju hälsa Sture att med lite tur så kanske han får samma söta lilla granne som sist! 

A-M.H, ska bli kul att träffa dig och Cigge!

Spotless: Hoppas verkligen du kan komma! Då får du träffa barnbarnet Isa (Velvetyhill Galadhriel). Vem/vilka kommer du med i såfall?

AlexH
0

#8 vad kul Sture blir så mallig när han får så söta grannar Flört så det är bäst jag inte säger nått i förväg! *hehe*

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Leffe
0

Har inte anmält någon katt. Vi i vår klubb ska gå "parallellt" med funktionärerna för att lära oss allt till vår första utställning

AlexH
0

åhå :) Med då ses vi i alla fall där Leffe!

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se