God morgon! 1/2 2014
Här är vi tidiga,varit vaken i timmar då parning(katter 😉) pågår. Alltid ljudligt i början..Undrar annars om jag ska våga mig ut och inhandla frukt och en del grönsaker. Svårt att vara utan.
Ha en bra lördag,och vila lite ni som behöver det.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Ja jag tror jag mest vilar i helgen. Genomförkyld. Jag har två aktiva små killar här idag också som kom igår. men det blir nog mest min man som får uppdraget att vara barnvakt. Han planerar en utflykt till eftermiddagen, så det blir lite lugn och ro. Spännande Eine med parningen, hoppas på bra resultat. Ha en fin Lördag alla!!!!!
God förmiddag. Ska iväg och träna lite tennis. Som tur är behöver man ju inte göra det ute.
#1 Krya på dig och mys ner i täcket 🙂Män är bra på att sysselsätta barn ,det ordnar sig 🙂.
tack,tror det blir bra. Min nye oprövade B-pojke är ganska duktig,.Det vrålas till och från när han gjort sin plikt 🙂
#3 är det möjligen fina Theodor som är i farten??
#4 Japp! Och det blev bråttom,han pissar fel hos fodervärden. Jag fick ta till alla klutar för att få det jag vill ha.Fast i mitt kök sköter han sig på alla vis🙂 Törs väl inget annat lille Theo som plötsligt ska jobba 🙂
oj oj oj lilla gubben.