God Morgon 20 augusti
God morgon alla - Hoppas ni får en bra start på nya veckan.
Första "riktiga"veckan här hemma. Skolorna börjar och allt blir , ja just det -vhöst..
I dag ska jag besiktiga bilen 6.30 i Sumpan. Snälla hjälp mig att hålla tummarna - det behövs…

Ua vad trött jag är! Jag som hört att man har överkapacitet sista dagen innan semestern…
#0 Jag håller tummarna!

God morgon
Loppis var roligt fast vi var duktiga och kom inte hem med något.
Sen är det måndag igen, vart tar helgerna vägen?
#0 håller tummerna
Ha en bra dag allla
God morgon. Ny arbetsvecka, och håller dessutom tummar. Sköt om er idag.

Godmorgon. Här börjar inte skolan för barnen förrän nästa vecka men vi i personalen har fullt upp. Skall iväg på en föreläsning om sekretess m,m idag så det bär strax iväg. Sen skall kattungarna få sista sprutan på förmiddagen för att sen få vila inför resan ikväll. Nu börjar veckans maraton!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Tack för alla hållna tummar - gick vägen u.a. (förra året blev det körförbud…)
Ha en fortsatt bra dag !!
Morrnmorrn. Tredje veckan på nya jobbet börjar nu. Jag börjar väl komma in lite i det hela, men det känns fortfarande nytt och konstigt och roligt och…så vidare! En gammal vän som jag längtat efter och saknat hörde av sig igår kväll. Det kommer jag leva på hela dagen idag. Jag blev så otroligt glad.
Ha en fin dag allihop!

Godmorgon.
I dag ska jag på något som heter Guckuskon. En träff för långtisdsjukskrivna. Lite intressant.
Sen ska jag o rida. De hade (som tur var) inte nån besiktningstid för Surt idag, så det får maken gör i morgon. Så när jag kommer hem så finns inte Surt kvar här. Men ska åk ao hälsa på honom när jag kommer hem.
Ska bli spännande att få åka i väg.
Ha det bra alla, och va roligt att det går bra på jobbet chickan.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Halloj! Maken ska också besikta både bilen och husvagnen i eftermiddag efter jobbet, får se hur det går… #4 0ch #7 ni får ha en trevlig resa. Här börjar sklorna ppå onsdag, gisses vad lugnt det ska bli här då… Ha en trevlig dag allihop!!

God morgon!
Här händer det inte mycket, har jobbat hela helgen och fick ett smärtanfall igår i handen så jag sov halva eftermiddagen…
Lite bättre idag men inte helt bra så jag får väl vila lite…
Ha det bra alla!
God morgon!
Dagarna går och går.. ska idag ev. börja måla på den dopstol som min systerson ska få vid sitt dop! Och jag skulle behöva kläder till dopet, men fy, orka gå på stan och prova kläder. Har verkligen inget att ha på mig. Skulle egentligen ha sjungit (och spelat gitarr) på dopet, men, tja, det föll sig väl ganska naturligt att jag inte klarar av det nu, hur mycket det än bär emot att acceptera det.
Hur som helst, fint väder idag! Alltid något att glädjas över! 
God morgon alla piggeliner!Här var det full fart innan morgonkaffet. Underbart väder är det här.
Ta hand om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Gommorrn, alla!
Ha en bra dag…
God morgon!
Idag skiner solen med små lätta moln på himlen. Katterna jamar o tigger om att få gå ut. Ska vänta ett par timmar då jag ska va barnvakt åt en 8-årig tjej. Hon älskar att få gå ut med kissarna! :)
Ha det bra alla!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

God morgon!
Har precis fixat klart i min nya lägenhet som jag flyttade in i, i fredags. Mina föräldrar har hjälpt till med flytten och har precis börjat den långa resan hem igen (ca 65 mil). Känner mig lite ensam just nu då jag inte känner någon här nere i Linköping (kanske är någon här på forumet som bor här??), men imorgon börjar min utbildning så det känns iaf skönt.
RacerDonnans och Fylgias, ni är ju självklart välkomna hit till mig också på er kattresa
om ni har vägarna förbi
.
Ha en bra dag alla!
Oj vad det är mycket bilbesiktningar på gång. Tur att det är några månader kvar innan det är dags. Jag blir alltid så nervös och tror att jag ska få gå hem….
# 5 skönt attdet gick bra iår!!
#9 hoppas din hand blir bättre
#14 vad spännade. Vad ska du plugga? Hoppas du hittar någon du kan umgås med snart! Jag hade en kompis som pluggade i Linköping och hon trivdes jättebra.
Själv hade jag lyxen att bli skjussad till jobbet idag och således även få skjuss hem. Min näst sista vecka på detta jobb och en avtackningfest är på gång ikväll. Ska bli kul att få umgås med min arbetskamrater. Jag gillar dem starkt och det känns tråkigt att behöva lämna dem….
God middag!
Hoppas det gått bra med alla bilbesiktningar idag! :) Maken var iväg förra veckan och fick nedslag på däcken så där blir det ombesiktning. ;)
Dagen startades med marängsviss och uppvaktning av maken som fyller år så småbarnen var överlyckliga - inte svårt att förstå eller hur? :) Jobbet rullar på och det är tredje arbetsveckan nu och IDAG är vår massös tillbaka så jag ska dit om ca 10 min! Shoppade lite pappersblommor till korten på lunchen och njöt av värmen utomhus …
#4 o 7: Kör försiktigt!
#13: Hoppas du mår bättre nu och att barnvaktandet gick bra. Du är ju en toppendagmamma juh!!!
#14: Hoppas du kommer dig tillrätta snabbt därnere o får massa kompisar! Tänk va kul du kommer att få och din utbildning blir säkert jätteskooooj!! Det blir tomt på utställningarna framöver när vi vant oss vid din närvaro … *ler*
Alla andra - ha en jättefin dag!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#15 Det är en treårig universitetsutbildning inom formgivning med textil som inriktning. Det ska bli jätteskoj och jag är så glad att jag kom in på utbildningen!! Är ju rätt rastlös av mig så det ska bli skönt att ha studier att ägna sig åt framöver.
#16 Ja, känns lite trist att jag inte kan hänga med er på utställning uppåt landet, men jag hoppas att jag har möjlighet att iaf vara med i Uppsala.

#17 Gud vilken rolig utbildning*suck* man valde fel yrke-det har jag insett sedan länge..även om jag trivdes i vården-inte på apotek..(även om farmakologi är kul..)
Särskilt tråkiga är dagens apotek som är mer som vanliga affärer…
Det enda som gäller är att sälja-och det fort-och dra in personal så att köerna blir jättelånga-en matematik som inte går ihop..
Kundservice-vad är det??Undrar Apoteket AB…
Lycka till med din roliga utbildning
Förstår att det var jättesvårt att bli antagen!!
God kväll!
Har just klarat av första arbetsdagen efter semestern *gäsp* Det blir nog tidigt i säng i kväll, sov inte så gott i natt tyvärr.
Måste bara få berätta en jättepinsam sak som hände när jag kom till jobbet i morse, ska bara dra lite bakgrund först.
Jag är "blomansvarig" (löjligt jag vet…) på min arbetsplats, och nu när jag gick på semester så sa jag lite skojfriskt till vår nyanställda kille, som skulle jobba hela sommare, att han fick ta över ansvaret nu när jag hade semester. 
Man kan säga att han har tagit det på fullaste allvar, och han var helt knäckt över att en blomma (Lyckliga Lotta) inte hade överlevt hans omvårdnad. Tydligen hade han dränkt den och upptäckt det alldeles för sent. Jag hade ju talat om för honom att han skulle vattna den nästan varje dag men men….
Så, förmodligen livrädd för att jag skulle blir arg, åkte han och handlade en precis likadan blomma och ställde i fönstret i fredags! Det hade han verkligen inte behövt!!!
Kände mig som värsta kärringen
men inte ska han väl behöva vara rädd för mig? Får nog ta och jobba lite på vår relation känner jag… *ler*

God kväll
Befinne mej hemma os Ingela (RacerDonnans). Väntr på att det sista ska packas i bilen, och sen åker vi. Hoppas på o göra två icke CRX stopp neråt, men det får vi väl se.
Jag har hunnit mycket idag, men inte nog… Nu är jag dock i alla fall på väg, så det ska bli skönt att få koppla av från familj och sysslor ett tag.
Får hoppas vi kan komma in här lite emellanåt.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Godkväll!
Blåsor i munnen, snuva, halsont, huvudvärk. Det känns som om min kropp försöker säga mig något… Det har den inget för! Jag är trött på att vara sjuk hela tiden, därför har jag bestämt mig för att inte bli det. Imorgon ska jag istället på cykeltur ut till Boländerna (industriområde i närheten av E4:an mot Sthlm för er som inte är hemmahörande i Uppsala) för att titta på soffor med en kompis. Vi får väl se i vilket skick jag befinner mig imorgon kväll när jag dimper ner framför datorn, det är bara att hålla tummarna. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.