Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 418 ggr
RacerDonnans
0

Katter på Turne´!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla glada!

Imorgonkväll är det dags att ge sig ut på en turne´med de kattungar som skall flytta långt. Första stopp är i Stockholm dit Hugo Boss skall flytta. Jag får som tur är sällskap av Natta (Fylgias) så jag har någon mer än katterna att prata med. Vi sover över hos Hugos nya familj sen bär det av till Karlstad på tisdag morgon sen vidare till Göteborg för leverans av Himis och Hamlet. Där hoppas jag Natta hittat någonstans för oss att sova över eftersom vi skall ta med mina töser hemåt och de kommer från Helsingborg till Göteborg onsdag eftermiddag.

Lägger in en härlig familjebild på alla åtta här hemma just nu!
Det är mormor Candy och mamma Evita med ungar i dockvagnen sen stackars Storasyster Stacie som står bredvid och funderar var lilla hon skall få plats.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

Hi Hi. Jag ska med…. Ska bli så roligt att få komma i väg på en riktig katt (kanske mer än katt också vi får se) resa!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

LinusCRX
0

Hoppas ni får trevligt på er katturné!

kissan78
0

Låter som en riktigt trevlig resa!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Aje-T
0

Hi hi, vilken underbar bild, nästan som min galna kattvagn! Kul att få resa runt på turné med alla katterna, lycka till och hoppas ni får en riktigt trevlig resa!!

AnnaS
0

Fika i Karlstad?? Skrattande Jag är hemma hela dagen!

AnneAlva
0

Ha en trevlig resa och lycka till med alla avlämningar!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Lullan1
0

Trevlig resa!

RacerDonnans
0

#5 Låter finfint AnnaS. Det bokar vi in på en gång!

Natali
0

Ja, och min ide där vi skulle sova gick i stöpet, då hon ju bor i Helsingborg… Snacka om att jag får skämmas för mina geografikunskaper över Sverige. (Jag var bara så säker på att hon bodde i Gtb..)

RacerDonnans
0

#9 Fniss, pinsamt. Mina barn är ju i Helsingborg så vi hade ju kunnat åka dit, men farmor vill ta dem med på fjärlishuset i Göteborg och tyckte vi kunde slippa de extra timmarna i bil. Lite halvsnopet då jag hade tänkt hinna med en snabbis till Lund också. Det löser sig nog. Får fundera ett tag så dyker nog något förslag upp. Vi hörs per telefon senare ikväll.

Natali
0

Blir nog bra…. hrmmm….

AlexH
0

#1 Jag förväntar mig trevliga uppdateringar om nästa vecka om allt går som det ska!Flört Låter som en härlig resa!

Jag önska jag kunde ge mig ut på en kattresa eller så… Vill någon frivillig passa två huliganer på 1 år och 2 1/2 år båda i värsta trotsåldern… ett par dagar kanske en låång weekend så kan jag ta en biltur med Sture och hundarna och kanske sova på något trevligt pensionat UTAN barn *hehe*

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Spotless
0

Lycka till på turnén!
Stackars storasyster Stacie som inte fick plats i vagnen. Ledsen

cherish
0

Härlig bild, Ingela!!! Stackars Stacie som står där lätt förtvivlad … *ler ömt*

Ha en härlig kattresa! Tur jag kan få låna datorn ibland och få surfa hit, hur ska jag annars veta vad ni gör du och Natta?? *retas* Det är ju HÄR man får läsa allt numera märker jag …. *skrattar*

Kör försiktigt och ha jätteskoj!! Kramisar!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

RacerDonnans
0

#14 Fniss, javisst. Kanske du vill komma på en fotSPA kväll eller em lördag eller söndag. Inget köptvång!
Kram

Vi kommer ha en trevlig resa och köra försiktigt.
#13 Javisst var det synd om Stacian!

RacerDonnans
0

Om en timme far vi!

MartinaH
0

Ni vet väl om att ni är så välkomna till mig ockåFlört

RacerDonnans
0

#17 Skall ha det i åtanke. Tack Martina. Vore ju trevligt om vi hann förbi och titta var ni bor nu!
Något försenade som vanligtGlad. Hann kolla läget en snabbis. Tar med bärbara men måste hitta trådlösa nät längs vägen.