Nyförälskad...
Att jag inte fattat varför jag är så handlingsförlamad,förvirrad och "väntande"…
Jag är ju KÄÄR!!!
Nu hoppas jag att den lilla prinsessan snart gör sin entre här hemma hos mig..om allt går som det ska så - har jag snart en liten underbar "liten Brunprick" här(-om det nu undgått någon??)
Ja-numera har hon ett "finnamn" också..Rory-efter Gilmore-serien som är en av AnnaS favoriter-har tyvärrr missat den, så nu måste jag börja kolla och se vem "Rory" är
Jag är så stolt att AnnaS ger mig förtroendet att vara fodervärd åt en av hennes småtjejer..det ska bli kul att få följa med på utställningar (om hon nu kommer gilla det den lilla tjorven..) och få en så duktig mentor som AnnaS!!Håller också tummarna för att det blir så att "Rory" ska ha kullar här hemma sedan-det skulle vara en stor ära att få se och hjälpa till vid kattungefödsel och hjälpa dom till en bra start i livet..
Själv har jag redan valt ett vardagsnamn-men det är ännu hemligt-vill ju inte att någon "snor" det,haha !
Så nu går jag här i väntans tider..det känns som om jag "gått över" tiden nu..hihi

Grattis och lycka till
Vad kul att du 'får' en liten brunprick i ditt hem!! Hon är kanonfin tjejjen!!! Förstår att tiden inte kan tillräckligt fort tills den lilla tösen kommer hem!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vad roligt!

Grattis. Kul! Ser fram emot härliga rapporter om lilltösen framöver! Hon e så go.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#1-4 Tack!
#4 Ja just det-du har sett henne du din filur
Nu ska jag försöka sova-herregud många vakna här! -eller glömt datorn på..(själv brukar jag somna med den på magen..)
SOV GOTT!
Å vad roligt Buffy-co! Hon är en riktigt sötgroda! (Tack för världens bästa uttryck A.M-H, jag använder det så gott som dagligen. Särskilt när det gäller Hugin som verkligen är en sötgroda!)
Stort Grattis! KRAM

Grattis!
Stort grattis till dig Buffy, även om jag sen länge misstänkt att lilla fröken brunprick skulle bli Buffys nya kompis! 
Hon är jättesöt, det ska bli roligt att få följa henne här på forumet!

…jätteroligt..grattis…huuu vad jobbigt att gå i "väntans" tider…värsta som finns..fast även bästa…att vänta på misse-baby….

Ett stort Grattis!! till en underbar kise

Tack så mycket!!!
Ja det ska bli sååå kul när hon kommer att introducera henne för Buffy och sedan Smilla.
Tänker ta det lite lugnt och först ta bra Buffy så hon inte blir förskräck den lilla gumman..
Smilla är jättesnäll men tror det blir för mycket "på" med båda samtidigt..
När Danne kom hade jag en annan hund-men Danne var 2 år och lite rädd just efter flytten..det var så stooort också tyckte han(bodde i 120kvm just då..)Så jag skärmade av med en bräda så att Danne fick komma fram till Ludvig som han hette när han var mogen..Ludvig var nämligen såå nyfiken på honom-men jättesnäll han med..
Det är lite annorlunda om det är två katter tror jag-men denna lila dam har ej bott med hund, därför vill jag ta det försiktigt.
men jag är övertygad om att det går bra..
Ja. AnnaS kommer ju komma hit med henne också
(Nu finns ju ett liiiitet förbehåll eftersom inte "sista kollen" inte är klar med AnnaS,hon ska upp och "klämma" som hon säger snart..
men det är så gott som säkert att det blir hon-och det är jag superglad för!Och det var ok att jag skrev om det här!)

Grattis! Det är helt klart svårt (omöjligt?) att få något vettigt gjort när man svävar på moln och är förälskad.

Äntligen fick jag mina misstankar bekräftade. Massor av Grattis Buffy-co, hon är bedårande!!!

Grattis till den underbara lilla tjejen! Hon kommer att svepa in som en storm hos er, stackars Buffy och Smilla, de vet inte vad som väntar dem. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Hon är helt bedårande! 
Man kan tro att Maya är en tvilling.
(skulle inte du komma förbi?)

Grattis till kommande tjejan!
Jättegrattis till din fina lilla tjej ! Förstår att du är förälskad !

#15 hihihi…jag tror faktiskt det är precis det Buffy väntar på..han har varit lite jobbig sista tiden som han aldrig varit förrr-precis som om han först nu börjar lessna på att vara ensam katt!Han väcker mig genom att använda huvudgaveln i tyg som klösbräda(aldrig gjort förr)..vill kela kela kela..har blivit allmänt pigg!Han har ju gått ner ett kilo i vikt nu så..det har väl också gjort sitt till.
I båten var han dock i "koma" låg och njöt i värmen..
Smilla-ja haha hon kommer bli lite frustrerad av racen..hon är lite"polis"-ska bestämma när andra hundar "får" leka osv.. men samtidigt en princesstyp och låg i rang..
MEN hon är uppvuxen med 2 galet nattracande cornishar så..hon vänjer sig-igen!Hon kommer nog tycka det är kul också..
#16 Ja visst är hon-Maya med!!Vi lär ses på samma utställningar väl..JO jag vill egentligen komma förbi-har varit ute och seglat och inte hunnit med bara..Får se om jjag hinner något i augusti-innan de andra försvinner?Nu behöver jag inte bli lika sjuk..när jag väntar på lilla brunpricken "Rory"(höll på att försäga mig mitt namn på henne
)
Jag ringer!
Tack allihopa-jag är så glad för att få äran att ta hand om henne!
#19 Vi kanske ska undvika att ställa ut samtidigt. Dom är ju konkurrenter i samma färggrupp …. 

Ja du ser vilken nybörjare jag är på utställning..jag tänker bara på att man skulle ha det så trevligt då..
Men som tur är fixar ju AnnaS den där biten- hon blir min läromästare!
Grattis till den lilla söta tjejen! Lycka till!

#22 Tack!
Jag har nu kommit på att det är dumt att inte skriva ut vad jag ska kalla Rory som vardagsnamn..
Vi är ju några som går och väntar på ungar nu eller hur-så jag vill nu presentera lilla frökens namn innan någon annan kommer med samma:
VILDA!!!
Jag tänkte det direkt jag såg hennes blick - "hon heter Vilda"..
Visst ser hon ut att heta det lilla brunprick..?
Hennes teckning/färg får mig att tänka på vilda kattdjur så..
Så,nu vad det sagt
- Vilda heter hon!
Åh så rooligt att hon hamnar hos dig! Lycka till med lilla Vilda!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Vilda, så fint. Låter nästan som om det skulle vara en perfekt date för Fuffens. Fniss.

Hrm..haha- ja man får se hur vild hon är…Har fått höra att hon är lite av en princessa..lite försynt-men,man..det kan ju ändras snabbt!
Hon är ju så liten ännu..
#23 Jaaaa, vi har en Wilda hemma. Hon är svartsköldpadda och namnet passar perfekt

#27 Ok hihi..det hade jag missat..
Tänker stava medenkelt v - Vilda - så då skiljer dom sig lite iallafall
#26 Jag hoppas för din skull att hon inte blir lika vild som Fuffens… 

#29 hahaha..ja man får väl se..
Men minns ju hur Buffy var som liten
Full fart (bla tänkte han "flyga" som Fuffens innan jag precis fick fatt i honom-2 sek.tog det attt hoppa upp mot räcket..hade ej hunnit näta in i den lgh jag bodde då,hann få paniik och den dörren öppnades ej igen innan innätning..)
Men Danne skötte honom exemplariskt mellan varven så jag fick hjälp med fostran där.
Hoppas på att Buffy nu ska ha ärvt Dannes "moderlighet"..tror dock inte på att han är lika toksnällt ljuvlig..även om jag vet han är supersnäll och säkert längtar efter kattsällskap nu!
Men så har jag ju Smilla som även om hon är en liten princesshund på många sätt även är den som vill bestämma när det skall få lekas osv…även bland hundkompisar..hon gillar inte bråk heller-hon kan bli liiite frustrerad på "racekatter"-och voffsa/jaga lite då, säga till att "nu är det bra" - även om hon ju är uppväxt med katterna -så hon är ju inte dum!
Men det blir nog säkert fullt partaj ibland…

Å vad rooligt!
välkommen Vilda…….