Ååååh, hon är ju helt underbar AnnaS !!!!!
Hon är jättego! 
Jätte söt!
vilka goa svarta trampdynor! Jag vill pussa på henne!

Pilutta va söööt!!
Naaaw!! vilken docka!!

Sååå näpen…

Lullan: kan du inte katnappa henne till Gotland? Jag smuglar henne sen vidare? ;-)
Lilltussa!!!!

Åh, en sådan söt liten brunprick!
Du kan väl ta med dig henne på vägen hit?

Åhhh… tack AnnaS!!!
Hon är en liten prinsessa
som vet om sin vikt i guld!!!!
En tuff liten sak-det känner jag på mig..
Jag har hjärta-smärta och "fånleendet" är på…
Vilken blick hon har,nos,öron-öronställning……..
suck*
Allvarligt talat så ser hon ut att bli så jättefin!!(Hon är nog den finaste Cornishen någonsin tror jag bestämt..)
#7 hrum..Här ska ingen kattnappas här inte..
#10 och Lullan..hur skulle lilla brunprick hamna i Åbo???lååångt hemifrån..hihi..
Sweet dreams…kommer sova sött i natt!

(Buffy såg tränktande på lilla brunprick på skärmen..vilken brud!)

Kan skvallra att jag träffat prinsessan som riktigt liten några ggr. Hon kommer ju från mina trakter. Hoppas få se henne snart igen jag också. Har haft svårt att få ihop det att passa i tid med mig och Karoline.
Jag kanske hinner kattnappa henne innan Anna kommer upp
. Hon påminner lite om min raring Hamlet (brunprick) som flyttar till Göteborg nästa vecka. Det blir lite tomt så om jag kattnappar henne så har jag en fin brunprick i alla fall.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Hahahaha…den var kul du!
Smart tänkt-absolut smart men sorry!!!
- hon är under bevakning..

söt, söt, söt!

Det är farligt att titta på bebis bilder…..man vill ta hem allihop !!!

Så söt liten tjej! Ack… har inte ens redigerat alla kort ännu från när vi var på katt-safari hos dig, får ta itu med det någon kväll i veckan så du får se bilderna på dina små. *skäms* 

Hmm förstår ej riktigt, så du har flera foton på lilla brunprick som bor i Östersund??Hos en fodervärd till AnnaS??(Har svårt att ha koll på vissa medlemmar här…och vilka de känner..)
Det är jag som är den lyckligt utvalda fodervärden brunprick "Rory"nämligen-och skulle bli överlycklig av massor av foton på henne..

# 18, nej tyvärr inte på söta lilla brunprick men på de fina kattungarna Anna har hemma hos sig. Vi var ett gäng och hälsade på Anna när hon var i sommarstugan i Flobyskogarna och då fotades det en del, fast dom har ju hunnit bli några veckor äldre sen dess. 

Hde tänkt vållgästa och ta bilder idag men fodervärden var i Göteborg så vi går om varandra. Skall hinna hem och se dem med Anna på torsdag är nu planerna.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#19 Ok-tack för info!
#20 Kul!!