Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 465 ggr
Leffe
0

Fantastiskt!

Måste ju säga, utan att mena det som skryt, att detta forumet har blivit mer än jag vågade drömma om när jag startade det. Det är ju något mer än bara forum för Cornish. Det verkar ju vara terapi också. Rent otroligt vad många öppnar sig här. Se t ex tråden "God morgon 17 augusti".Och det finns ju fler trådar också. Fantastiskt. Och lite kex och ost har jag fått i mig.

AlexH
0

Det är jättekul när ett forum blir vad syftningen för forumet var menat som. Just ett forum för folk med gemensamma intressen och som sköts på ett proffesionellt sätt med värme humor och allvar. Att vi har så trevligt beror på att vi alla på forumet respekterar varandra. så även när det går hett till så görs det med respekt… Visst är det ett fåtal trådar som kan ha varit på gränsen till oacceptabelt.. men i slutändan har vi alla skött även dessa trådar på ett bra sätt och tror att de flesta av oss faktiskt ignorerar "dumma" trådar .. så de inte får komma till liv och skapa oreda Skrattande

Jag är så glad att jag fann min väg hit och fått flera trevliga nya vänner här!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Det är underbart när något så fint som vårt CRXforum har många funktioner.Och jag som verkligen vill ha samarbete/Vi-känsla/positivt bemötande av varandra/hjälpsamhet/generositet och inte minst tolerans av olikheter, jag trivs som fisken i vattnet bland alla CRXmänniskor! Just att vi kan/får/vill tycka olika, diskutera ganska högljutt och hetsigt utan att tappa stilen och respekten för varandra är ett stort Plus!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
0

Kan bara hålla med. Diskussionerna på forumet - den vänliga stämningen. Låt oss behålla den ! Tycker att det var så trevligt att träffas på Järva. Det kändes som vi kände varandra fast många av oss aldrig setts IRL. - fantastiskt !

RacerDonnans
0

Kan inte annat än hålla med.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Håller med!
Som vanligt säger Eine mycket kloka ord #2

Jag tycker också att vi ska kunna diskutera annat än Cornishar, det är kul att det skiftar från rena "plojtrådar" till allvarliga trådar..
Skulle gärna ha flera diskussionstrådar men- det svåra är att ha trådar med diskussioner i känsliga ämnen…
Det blir så lätt missförstånd och lätt överilade känslor som kommer i svaj-dessutom så är det svårt att urskilja nyanser i det skrivna ordet-så att det helt misstolkas!
Men jag tycker som #1 att vi lyckats häva "arga" trådar-alldeles nyligen tex..Ibland bäst att tiga ihjäl en tråd som spårat ur och där någon bara vill tjafsa för tjafsandet skull..inte är intresserad av grunddiskussionen.

Så hoppas vi kan fortsätta så här - man måste kunna bli irriterad på en person-det blir man i vanliga livet också-och sedan glömma och gå vidare.

Jag tror vi Cornishmänniskor är ett släkte för sig!
(ett bra sådant..)

kissan78
0

Håller med helt klart!! Känns så skönt att man kan få stöd och råd här, har/är inne på en del andra forum men aldrig riktigt kunnat  skriva så mycket om mig själv som jag har gjort här!
Trivs så otroligt bra här!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Lullan1
0

Tack för att du startade sajten Leffe!

Det är en jättebra sajt med trevliga medlemmar och sakliga diskussioner om ditten och datten! Underbart!

Aje-T
0

Ja, tusen tack Leffe!!! Det känns som om jag har mina viktigaste vänner här och det är verkligen underbart att kunna diskutera både högt och lågt, med respekt för varandra. Och, dessutom kunna träffas ir, som Anki skrev, och det känns som om man känt varandra hur länge som helst. Jag älskar verkligen det här forumet!

LinusCRX
0

Jag får ställa mig till de övriga och säga att detta är ett fantastiskt forum. Tack Leffe för att du tog initiativet!!!! Andan här är så härlig och det är svårt att inte dagligen knappa in sig en liten stund och träffa alla vännerna!