Bilder på killarna som är till salu.

Underbara bilder Fylgias! Hoppas att du får kattungana sålda snart!
#9 En bild säger mer än 1000 ord! Farfar i lektagen med småttingarna, ursöt! 
Jättesöta allihop! Härligt med släktleken.

Gulligt…
Hoppas alla får bra hem snart!!

jättefina bilder på söta katter!!!

Jag kan ju säga att egentligen märks det inte att vi har 9 katter här hemma. Så vorde det inte för att alla var släkt så skulle de få stanna. Alla har verkligen en speciellt plats i mitt hjärta.
Jag tycker om de så. Surt kommer jag att sälja på halvfoder, eller något annat special avtal, vad man nu ska kalla det. Jag vill bara ha utställningsrätten. Om intresse finns hos köparen kan jag ta en parning. Om inte köparen är intresserad av att ha honom som avleshane. Han har verkligen häftiga öron!
Tror ni det kan vara ide att annonsera i s-holm? Ska ju dit om 3 veckor, så kan ju de få följa dit.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
De är fina.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

De är ju så fina så..Undrar vad du menar med för annonser?
Kanske jag som är puckad?
Menar du i papperstidningarna-Svenska Dagbladet och Dagens Nyheter??Eller menade du något annat?
Det kan nog vara en ide i kanske..
Alla går kanske ej in på nätet!
Men det kanske någon uppfödare ,tex LeffeD vet mer om..?
Jag har ju aldrig sålt kattungar.
Håller tummarna för dig!
#14 Man gör reklam för dem genom att ställa ut dem och sätta upp lappar på kattutställningar

Jättesöta pojkar! Hoppas dem får riktigt bra hem båda två!

Jag tänkte mer om det finns någon bra annonsmarknad (typ gula tidningen) som jag kan sätta ut annons i innan jag åker ner. Jag vet inte alls vad folk läser i Stockholm.
Självklart så ska jag ta med annonser till utställningen också.

# 19
Gula tidningen finns ju här med-men är tveksam om det är bra att sätta annons på kattungar där…det känns inte så seriöst tror jag-men vad tycker ni andra??
Tidningar som många läser här i Sthlm, om man vill nå många är annars gratistidningarna som delas ut i T-banan mm de heter Metro och City…Det finns ju annons sidor i dom.
Här kan du läsa om annonsering i Metro (den är nog störst..)
och här kan du läsa om annonsering i City..
Tyvärr läses ju dessa tidningar mindre nu i sommar då många är borta-de är även mycket tunnare då..(vet ej om båda ges ut hela sommaren-men det kan man nog läsa sig till på hemsidorna ovan!)
Men annars når man som sagt många genom dessa tidningar!
Det är vad jag kom på i annonseringsväg förutom SvD och DN..
Lycka till!

#20 Jag tittade nu mer noga på dessa annonssidor jag länkade till -det verkar desvärre vara stora företagsannonser det jag hänvisade till..men jag vet att det finns privatannonser i Metro också..hmm
Ville bara rätta mig själv..det gick inte att gå in och redigera #20 nu-då det gått för lång tid..

Billing är nu tingad, och skall levereras så snart han är besiktad. Så han har ju till 99 % chans ett nytt hem. 
#22 å vad jag glad jag blir! Vart i landet flyttar han?

Skönt att höra!
Har väntat med att annonsera mina ett tag men nu måste de ut också.
Han får det nog bra!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Han flyttar till orrviken, här uppe i jämtland.
Jag tror personligen att det inte är någon större idé med annons i Sthlm.Det är så många uppfödare/kattungar där just nu. Jag tror mer på nätet:egna hemsidan, olika rexföreningar,Svenska katters Sida, via goda vänner etc.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Vad roligt att en av sötnosarna hittat nytt hem!!
Dem är ju såååå fina!! 
Hade jag inte haft två killar redan så hade Balder lätt fått flytta hit!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Roligt att höra att Billing har hitta ett hem. Det var otroligt roligt att få komma hem till er och träffa tjocka släkten.

Du är så välkommen hit igen! Och tack än en gång för hjälpen med Billings syster.

#29 Vi kommer gärna! Det var bara ett nöje med den lilla pärlan.

*SUCK* De ringde just. Dom kliade i ögonen, så köpet blir inte av…
Så Billing får inte ett nytt hem än. Åhh vad ledsen jag blir.

Trist att höra.
Hoppas det snart löser sig i alla fall.

Dom har ju som hunnit tinga honom också. De berättade inte ens att de var allergiska. Mest att deras son var allergisk mot hund. Och att någon som kom o hälsade på var allergisk. Men tydligen är det dottern som är allergisk. Trist, och hade jag förstått hur det låg till så skulle de ju inte fått tinga innan de hunnit känna efter.
Ja ja, nya tag…snyft…
å nej vad trist! Och korkat att inte berätta att dottern var allergis. Konstiga människor.

Åh, vad trist! Blev så glad först av att läsa att Billing skulle få ett nytt hem

En till bild på Billing.

Billing igen, en till Jam bild. Söt.

Billing i profil

Surt och Billing tillsammans. Vem är vem? 

Balder kramar bokhyllan

Balder och min lillasyster

Balder är hux flux tingad! Verkar var en super trevlig famlij i Karlstad. De åker till Västerås och möter upp min mor som också kommer dit, som idag kom hit från Vindeln (västerbotten)! Snacka om tur, det är verkligen meningen! De skulle också från Karlstad till Västerås i morgon! (De skulle annars kört 60 mil enkel väg på fredag för att komma hit upp!)
Är helt snurrig i skallen! Har just fått tingningspengen. Nu försvinner denna sötnos!

Härligt att han får ett hem ny äntligen! SnyggBalder förtjänar det bästaste hemmet.
Du har inte fått några förfrågningar på Surt och Billing? (för de är väl kvar?)

Inte ett samtal öht. Men nu kanske det lossnar? Känns dock overkligt än med balder, så vi får väl se…

Hallå
Balder är ju som sagt såld. Billing är nu också såld. Han flyttar nu till Härnösand.
Troligtvis är även Surt såld, men detta är inte klart! Så snart det blir klart kan ni låsa träden, jag säger till.

Å grattis! Vad roligt att höra. Jag blir ju extraglad eftersom pappaHugins bäbisar förtjänar de bästa av hem.

Jättekul att det blev så med Härnösand som du hoppats på.
Jag önskar honom lycka till. Har du kontaktat Balders nya familj om eventuellt besök?

Surt flyttar in till Östersund. Till en stor Italiens Mastiff. =) Nej har inte ringt "balder" än. Ska göra det.
Du kan låsa denna tråden också….

Ok så det blev Matiffen där. Låser denna tråd också och flyttar även den till allmänt Cornish Rexprat där de passar bättre nu än under Till salu!