Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 184 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-08-18

God morgon. Ska snart iväg till jobbet. Extrajobb idag. Hoppas ni som mår dåligt känner er bättre idag - det är ju helg. Sköt om er alla och ha en bra helg

PennyIIXC
0

Godmorgon!
Nu sitter jag och äter aprikoskräm, är något sen. Ska vara på jobbet kvart i 8. Ska sedan jobba ända till 17.
Känns som om det här blir en tung dag idag..
När jag sedan slutat så ska jag åka hem, slänga i mig något att äta och åka hem till Andy eller rättare, åka och hämta Andy så ska vi dra in på Bio. Vet inte vad vi ska se, men jag har biocheckar som går ut i slutet av Augusti, så lika bra att använda dem!

smirik
0

God morgon

Kattungar är kanske det bästa som finns även om dem väcker mig kl 7 med "vi vill ha mat nu" skrik

I dag skall vi ta det lugnt, titta lite video - kanske gå i parken lite med Perelli, pussa på kattungar. Vi vägde dem i går 5 veckor gamla och väger mellan 600 0ch 700 gram, det tycker jag är ganska bra Glad

Tänker på er som inte mår så bra

Ha en bra dag alla

rexmamma
0

God morgon!

Hos oss vaknar man av galopperande 11-veckors kattungar. Det låter som en hjord vildhästar som spränger fram på prärien Skrattande

-Hu, bara ett par veckor kvar med hulliganerna. Gråter

Tröstkramar till alla som inte mår bra.

vanessa
0

Låter min dag som den blir, utan krav och bara med den spontana viljan som finns. Så kanske ut och shoppa, eller planerat blommor, eller hälsa på mamma. Kanske sova lite. Helt enkelt ta dagen som den kommer. Det är väldigt skönt! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Fritz
0

God morgon!

Idag ska jag jobba, sambon är på väg till Köpenhamn så någon måste ju hålla ställningarna i företaget.

Ha en bra dag!

Hanna-H
0

God Morgon!

När jag vaknade i morse trodde jag maken hade försovit sig, men HA-HA! Det var ju lördag! Får en hel dag med min underbara make.

Tog sedan den vanliga morgon-skogspromenaden. Det verkar bli en bra dag idag.

AnneAlva
0

Godmorgon!

3 katter hade stulit större delen av mitt täcke när jag vaknade i morse, tjuvaktiga små troll! Idag var det ingen sambo jag behövde köra upp för att kunna äta frukost eftersom sambon är hos vänner i Stockholm. Faktiskt ganska skönt att få rå om sig själv lite. Glad

#6 Skönt att dagen börjat lite bättre idag, håller tummarna för att det håller i sig. Det är viktigt att få någon dag då och då där man bara får andas ut och känna att allt inte är nattsvart hela tiden för att orka släpa sig upp de riktigt tunga dagarna. *kram*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Natali
0

God morgon

Jag och sonen blir själv i dag. Maken skalll åka till Sundsvall o kolla på Modellbilsutställning. Själv ska jag skura köket, för det kommer kattungeköpare. Som är lite allergisk, så långa huskatten är nu i andra delen av huset. Tanken var ju att kunna ta emot uppe i gäst rummet. Men där bor ju nu lilla famlijen röd, så det går ju inte.

Ser ut att vara hyfsat bra väder.

Ha en bra dag, och kramar till alla som inte har en bra dag!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AlexH
0

Godförmiddag! Är gräsänkling denna helg då maken är på en kusins bröllop vid västkusten.. Jag blrv hemma med barn och hundar.. då det var ett "barnfritt" bröllop, nåja deras förlust!! Nu har jag varit på lång prommis med hundar och barn och ska ta mig över till mamma och pappa, så jag får lite ledigt Flört KAnske en fika med brorsan min.. kan nog bli en bra dag

Kram på er alla!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

PiaW
0

God Förmiddag! Sitter på jobbet och har precis ätit frukost nr 2. Varit här i tre timmar nu har och 9 kvar. Pust. Gristur! Imorgon är det inte bättre. Börjar 7 och slutar 21, fast med tre timmars rast mitt på dagen. Bara att bita ihop.
Hoppas att ni andra får vila upp er ihelgen.

Eine
0

God morgon vänner. Somnade om och vaknade 10.30, jätteskönt!Ramona(som ska till Holland) rusade över mig för att jaga en stackars fluga.HP hann inte alls med, fastän hon är supersnabb.Smask-knask-knaster lät det i munnen på Ramona, sedan kommer hon och vill pussas på munnen. Jag fick bråttom upp..Jag vill ha puss före fluga, inte direkt efter.Annars är allt väl med kissungarna och de vuxna. Sköt om er alla, och koppla av ordentligt ni som kan.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

God förmiddag!

Sitter och väntar på min pappas fru, vi ska gå på stan en sväng idag. Hon behövde lite shoppinghjälp och jag ställer gärna upp på det! Kanske hittar jag nåt snyggt jag med?

Ute är blåser det friska vindar, men det är strålande sol! Härligt!

Hoppas att ni alla får en skön lördag! *kram*

Buffy-co
0

"Morrn"

Ska på stort party hos kompisar ikväll med temat "jorden runt"-där man helst ska vara klädd med tanke på temat..så jag ska vara klädd i Thailandsbrallor och Thai-hatt(samma dom har i Kina ni vet..)-eftersom det är det jag har hemma..men hatten får hänga på ryggen..Hoppas bara det inte bara är jag som klär mig enligt önskemål..Generad

Det ska bli kul..det är en trädgårdsfest-tveksamt väder dock..men de har ju partytält.

Men… drar mig för resan -det är bara till Näsbypark i Täby..trevlig tur med Roslagsbanan från östra station(-en gammal tågbana för er som ej vet..)men,men jag har svårt för att ta mig iväg och åka kommunalt.
Är så dödligt trött just nu också-men det blir nog kul bara man är där!Får se vad dom hittat på..

Hoppas alla får en så bra dag som möjligt är!!Skrattande
Nu måste jag logga ut…

[Wiveka]
0

Blev väckt kl 7 av en kurrande kattmamma och 5 pipande smågryn(det hördes genom väggen från Toves rum). Kollade att allt var OK och gick sedan i säng igen för att vakna vid halvelva…
Nu kommer snart en arbetskamrat till mig och ska kolla på en cykel som vi ska sälja, och hon vill förstås titta på de små!

Ha en bra dag, allihopSkrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer