Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 375 ggr
smurfan-13
0

OT omtenta snart

Ja då ska jag snart traska iväg till omtenta i biokemi. Var två år sen jag läste kursen & då kunde jag det inte :( Insåg igår att mitt sk pluggande inte varit tillräckligt heller, då det var ytterst få frågor på en gammal tenta som jag kunde besvara. :( Nästsista gången man har chans att ta den, 21/12 är sista chansen, sen finns inte tentan mer. :( Hade ju varit kul att slutföra kursen man börjat…

Så snälla håll tummarna idag 8-13!!

Leffe
0
vanessa
0

Håller tummarna, helt klart. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

AnneAlva
0

Håller tummarna och katterna hemma håller säkert tassarna också. Hoppas det går bättre än vad du tror!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

smurfan-13
0

Det gick inge bra :( Kan inte ha klarat den, men det är ju nyttig övning. Planen är att sätta mig & göra tentan med bok, anteckningar mm för att lösa så mkt jag kan nu. Då kan jag ju använda det som övningstenta sen när jag ska skriva dennästa gång innan jul.

Tack för stödet :)

Buffy-co
0

Oj..redan hemma..skulle precis skriva-Hoppas det gick bra! då jag ej varit inne här så tidigt..
Tråkigt att det kändes som att det gick  dåligtLedsenmen
precis-tänk på att det var bra övning..
MEN du kan ju ha klarat den!

Jag tentade en gång företagsekonomi några poäng (ingick i ADB linjen jag gick..)-ett ämne som är som ett skämt just för mig..hatar verkligen ekonomi..
Skrattande la jag ner tentan när jag var färdig-gick tidigt kan jag sägaOskyldigoch mina klasskompisar som visste vad jag tyckte-att jag inte fattade något alls-log de med mot mig när jag gick..
Trot-eller ej-jag klarade den!!
Man behöver ju klara så "lite"av tentan på högskolan för att få godkänt….hrm..nu minns jag ju ej procenten-detta är ett antal år sedan..men detta vet du säkert själv!!

AnneAlva
0

#5 Runt 60% brukar vara godkäntgränsen, men det skiljer lite mellan olika kurser och utbildningar. En del ligger godkäntgränsen på 80% på.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Buffy-co
0

#6 Tack!!Min hjärna funkar ju ej som förr…
Då var det 60% som gällde på min ekonomikurs dåKyss

Lullan1
0

Lycka till!

Eine
0

Sånt händer! Men nästa gång är du bättre påläst.Jag glömmer aldrig ett vanlig kemiprov på gymnasiet, där jag fick en black out och inte ens kunde formeln för kol!Gick så småningom ändå ut naturvetenskapliga linjen med godkänt i kemi…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora