Flyttfärdiga...
Läskigt fina 

De är jättefina allihopa, men jag är (som ni alla vet) väldigt svag för svart-vitt! *kär*
Har alla fått nya hem att flytta till? Ska du behålla någon själv?

oj oj vilken fin kull, svart/vita kissen är verkligen wauw

Oj, så vackra! Verkligen. *vill ha*

#4 Det är S*Bimsie's Cornish Rex som är uppfödaren, jag är bara stolt ägare av pappa katt 

# 7 Stolt borde du verkligen vara. :D
Har du någon hemsida att länka vidare mig till för att kika mer? :D

#8 S*Bimsie's är under renovering men adressen är http://www.bimsies.se
…och min är http://www.jazz-annas.se

DUMMA DIG AnnaS!! Du vet ju hur kär jag är i Ruskträsk och så visar du hans ungar överallt man kan ju bli kattokig för mindre!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

Hej där!
Måste säga att mina två favoriter är de två till vänster på första bilden. Den svartvita har bara för stora öron för mig. Blir rätt full i skratt när jag ser henne, men det är ett snällt skratt, då hon är charmig trots allt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#13 Rådis hade ju själv sådana där gigantiska trattar när hon var liten och nu har hon växt i dem och de är alldeles lagom. Tror Sessalies öron kommer vara helt perfekta när hon är vuxen 

#14 Ja, Rådis är riktigt fin nu tycker jag! Men som jag sa, det var ett snällt, hjärtligt skratt för hon ser för dråplig ut just nu i alla fall. Hon blir säkert fin.

#10 & 11 - verkligen en lovande kisse 
otoligt häftig kullbild.. denskulle ja förstora och rama in! hur har de lyckats alla att vara still samtidigt?
måste säga.. hela kullen ser fin ut.. men den svartvita… han var det första man såg. ursnygg han har något litet extra :)
Och jag äälskar stora öron och svart-vitt så Anna kan du be Lena att posta den lilla svart-vita till mig ?
hon passar liksom ihop med Tioo på något sätt…
Ja, det kan postas några till mig också, jag kan ta de som blir över. De är ju alla så fantastiskt fina! Otroligt cool samlingsbild.

Den svart-vita och blåbäret står verkligen ut! Fina!

Härlig kull & gruppbilden var ju såå fin
Man vill ju bara pussa & gosa med hela högen..ser så mjuka & goa ut
//Maria
Åh vilka fiiiina bebbar Lena har hemma hos sig!!! Och vad du måste vara stolt, AnnaS!! Sessalie, den svartvita, är min absoluta favorit och jag fullkomligt avgudar hennes öron! Minns att Rådis oxå hade såna härlig öron som liten …!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Helt galet snygga hela högen ….Hur kan öron bli för stora
Jag älskar den svartvitas öron och profil..

Jag älskar allihop men speciellt Ella, eller Sammet som jag kallar henne

Sorry hon
Inte lätt att se näre de sitter så fint ihop :) Tänk om jag kunde fånga Sture sådär! jag har flera gånger funderat att gå till en fotograf… men de proffesionella tar otroliga priser! ( i allafall enl min mammapeng) så det har inte blivit av… HON :) är urläcker i vilket fall som helst! en svartvit dröm!
Laban är min favorit!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

..säger som rexmamma..läskigt fina….alla..men jag är svag för de vita..eftersom jag är svag för pappan…

Underbara, hoppas de nya familjerna är utställare!

Hm… Funderar på att ta den stora resväskan och åka hem till Lena. Alla 6 borde utan problem få plats i den…
SÅÅ söta!! Ni borde kolla in gruppbilden hon har på sin hemsida där de ligger i en puff tillsammans. Ljuvligt!!

#29 Jag vet faktiskt inte om de är utställare, Lena säljer inte sina kattungar till utställning och hon marknadsför dem inte som utställningskatter för hon vill att de främst ska vara gosiga familjekatter. Hon vill helt enkelt inte att de nya ägarna ska bli besvikna på sina katter om de inte vinner…

AnnaS, nä det kan man väl inte bli, besviken menar jag, de är ju hur som helst bäst i hela världen även om de inte vinner. Jag skulle bara så gärna vilja se dem live, de är ju såå himla fina! 

Ojojoj vad fina de är. Jag kan tänka mig att ta en svart-vit, och den lilla blåa kan få följa med också
. Supersnygga är de! :)
Attans, och jag som var såååå nära kattungarna idag…. man kanske skulle ha kattnappat dem :-) Jättefina allihop, men väldigt frälst i svart/vit

#25 Du Anna, de är toppenfina tycker jag. Skulle vara helnöjd med dessa små vita troll!!!
Hoppas hinna se någon av Lenas bebbar live (men de lär väl ha hunnit flytta då) när jag skall neröver med töserna till farmor samtidigt som jag levererar de två som skall till Göteborg.
Önskar jag kunde ta med mina till Lena så hon fick hjälpa mig med en härlig gruppbild. Hon är så duktig och det har jag sett många gånger tidigare.

#35 Tack!
De där är halvbrorsor till Ruskträsk, ett ganska gammalt foto men ett fantastiskt sådant!
Jag drar upp till Östersund 23 augusti tror jag, är du i omgivningarna då?

Blev tok-kär i svartvita tjejen…hum..vad gör man???
Säger som majsan-kan öron bli för stora…
Ja-vissa fula "haröron"och för små huvuden till stor kropp tycker jag faktiskt är fult-det är en typ av amerikanare tror jag som har detta??
Men sådana här kanonfina öron här med bred bas..är underbara när de är så här stora!
Helt ljuvlig!!Och de andra är inte mycket sämre..
Hur många är bokade?Nyfiken bara..
(Detta med öron är väl svårt??Min Buffy har ju tyvärr inte särskilt stora öron precis men som liten var de riktigt ok stora..Tyckte hans huvud hade fin "trekantsform"..ej så brett huvud..Men det var 8 år sedan och jag har lärt mig en del-tex att titta bakåt mer osv..
Har tyvär ingen bild på honom som liten i datorn..ska be att få några inscannade för jag skulle vilja visa hur han såg ut som unge-och se vad ni säger…)

"Lite skryt"
Jag skall ner och hälsa på S*Jazz-Annas Ruskträsk och Kazimirez Gullvivas kull i helgen. Skall ju även hälsa på Lena
. Längtar, var ju med o förlöste dem
En av dem kommer hamna hemma hos mig, min egen lilla favvo………….

#38 Härligt, då får ni passa på att ta en massa bilder som du kan visa här sedan.

jo, ska försöka men man ligger ju i lä när det gäller kvalité om man gämför med Lena 

#40 ja men det gör vi ju nästan alla……