Ett långt liv är slut
Pysen, Vågen's Bond född den 30 september 1995 fick i dag somna in klockan 10:40 efter att i natt börjat få svårt med andningen
Älskad och redan saknad

Jag förstår att du saknar honom! ❤️ Hoppas att de fina minnena, för de måste vara många, snart är de övervägande och att du kan minnas honom med värme i hjärtat när sorgen har fått ta sin tid.
Tack för att du ringde, Nu känner han ingen andnöd,allt är frid. Jag är uppriktigt ledsen för din förlust. Vi är många som minns honom från hans utställningskarriär och djurexpon. Han var en underbar representant för rasen Cornish Rex,ingen var likgiltig för honom när man träffade honom.Han har haft ett bra liv hos dig och lämnat många fina minnen efter sig.❤️
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Beklagar sorgen.
Stolt ägare till tre La permer

Beklagar sorgen =(.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Tänker på dej! :(
Usch vad tråkigt 😢
Sörjer med dig Leffe! Försök minnas de ljusa stunderna! 🌈
Beklagar! 🌺
Skickar många varma hälsningar från oss.
Beklagar sorgen.
Tänker på dig och dina övriga katter. :(
Beklagar sorgen.
Var positiv -må bra
Beklagar sorgen.
Många kramar ❤️
De vilda djurens värld
Beklagar förlusten av Pysen igen. Det måste kännas konstigt och tomt när du vaknar på morgonen utan honom bredvid dig.Tänkte på det i morse,när jag själv knappt kunde röra mig pga 4 missar som låg tätt…
Kan säga att det var ledsamt att titta på teven i gårkväll. Pysen brukade alltid ligga i knäet och spinna eller sova då, men inte i går så jag stängde av teven. Natten blev jobbig för Sessan kröp ned under täcket och så upp igen jamande och letande, ner och sova en stund. Så höll det på hela natten. Nu sover hon som en stock under överkastet.
Fy så ledsamt,hon saknade sin vän.Skulle vara intressant att veta hur mycket djur förstår ibland.
#18 Hon sov alltid tätt intill honom
#18 Katter sörjer varandra! Det tar tid för många att återhämta sig…Och de måste söka sin plats i flocken som ju blivit annorlunda.Jobbigt för alla.
#20 ja det är baksidan att vara djurägare,när den dagen kommer och man ska skiljas från sitt djur.Det är otroligt jobbigt för både oss och djuren som finns kvar.Hittade min fina grekiska landsköldpaddshona låg död i sin hage i somras.hon var ung och frisk,det var så svårt trodde hjärtat skulle gå sönder.man sörjer sina djur precis som vilken familjemedlem som helst,så är det bara.
Åhh, så ledsamt. Beklagar verkligen sorgen. Det är otroligt hur starkt man fäster sig vid djur. Jag skaffade mina första djur som vuxen för ca. 3 år sedan och har nu 2 cornishar. Jag älskar dom, de är mina bäbisar och fasar för när den dagen kommer. Men tänker också att det är en del av livet, allt levande dör, och återföds, eller vad som nu händer
❤️🌺
Beklagar verkligen sorgen :( Det ÄR tufft och jobbigt att förlora en kär familjemedlem :(
R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :( <3
Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :) <3