Cornish 18 december
Uppe med tuppen. Inget skönt alls när man är van sova till 11. De ska komma och byta spis,kyl och frys idag. De har lyckats begränsa tidpunkten när de kommer till mig 7:30-16:00.
Sköt om er

God morgon
TS härligt ,med nya vitvaror.
Idag för 28 år sen föddes vår första son. Tänk vad tiden går fort.
Dagen ska tillbringas ute i syrummet. Ska sy lite BIS priser till Fräset utställningen.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon! Grått i olika nyanser ute. Rött ,grönt, vitt och guld/silver inne(på de ställen jag lyckats få klart)men mycket återstår. Goda juldofter, som saffran,pepparkakor och glögg har fyllt *huse*t.Här fattas ännu vita hyacinter, och dem köper jag i helgen. Snart går vi mot ljusa tider! Bara att göra det bästa av det som är medan vi väntar.Blir nog en flaska skumpa också då 🙂
TS nu kan du baka och laga mat!
#1 Grattis mor,till yngste sonen 🎂
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#2 Laga mat på nya spisen. Nu blir det mikron som gäller. Den där hällen vågar man inte använda - skrapa och specialmedel.

Jag har haft häll i 20 år och använder väldigt sällan skrapan och något specialmedel köpte jag aldrig sen det tog slut det som följde med spisen.
Stolt ägare till tre La permer
#3 det går bra,jag gör rent som vanligt och skrapan bara ibland.Jag var också lite skeptisk till den i början.men det funkar bra.