God morgon 2007-08-16
God morgon. Hät öser regnet ned tyvärr och ska snart iväg till jobbet. Tandvärken har minskat med 80 %. Sköt om er nu
J-drans vad det regnar nu
Godmorgon! Ja regnet har kommit till åkersberga åxå.. det ska bli sååå kul (inte) att gå ut med barnen och vagnen till dagis!
Ha en trevlig dag!

God morgon.
Ska ta en lugn frukost idag, för nu blir det ju inte mera kattbäbisar. Sen ska jag hämta upp Racer Donnans Också ska vi iväg till MartinaH. Så det blir nästan forum träff kan man väl säga.
Sen ska jag hälsa på en människobäbis också. De har två kattbäbisar från mej, så ska hälsa på katterna också. Mycket på hälsningar i dag..
Här regnar det inte, vilket är skönt, för jag ska rida senare i dag.
Ha en bra dag alla.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God morgon
Ha tagit ledigt i dag så är hemma med ett gäng små krull och skall njuta av dem hela dagen. Dem är så stora och tjocka och bara växer hela tiden.
Perelli är jätte arg på dem sur tanten, hon morrar och slår efter dem, Iris lägger inte i sig så det gör jag inte heller men det lite läskigt.
Ha en underbar dag alla
God morgon!
Mulet o regnskurar här!
Är uppe 'tidigt' idag. Idag ska jag äntligen få komma till doktorn! Hoppas jag kan få någon ordentlig hjälp nu!
Inga andra planer för dagen då jag vet att det här kommer att urlaka min ork…
Hoppas alla får en bra dag!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Ja hät spöregnar de med! *Snyft*
Men vilket väder de än är så måste ju folk ha de städat! Grr 

Här har regnet också dragit förbi och det är nästan så att solen orkar igenom. Jag är ledig idag och har en massa pyssel att stå i. Min fikadag till fotbollen så det är bara att sätta på ungnen…
Godmorgon!Fin dag här, som gjord för städning och kattungegosning!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God förmiddag
Här regnar det med i nynäshamn.
idag ska jag ta det lungt.
ha en bra dag alla
#1 Ja nog har det regnat alltid, så även i Nacka. Tur man har flexibel arbetstid så jag väntade ut regnet innan jag gick ut till bilen.
Sista arbetsdagen denna vecka. Fick lyxen att ta ut några fler semesterdagar innan jag slutar helt här i slutet av månaden. Så då får jag ställa mig till gänget som är "between jobs". Brukar skojja om att jag ska bli hemmafru på heltid, men det är ingen som tror jag ska klara av det….förstår inte det riktigt…skulle jag bli utråkad av städning..hrrm
. Linus blir väl superglad som får personal 24h om dygnet.
#3 Låter trevligt med forumträff! När jag läser att du ska rida ikväll, blir jag snabbt påmind och måndagens ridpass. Tror aldrig jag har haft en sådan träningsvärk i så många dagar. Lycka till ikväll!
Tiller alla andra ha en riktigt bra dag - oavsett väder :-)

God eftermiddag!
Solsken och fuktigt kvavt, men nu blåser det rejält!
Tvättdag idag, men "räkfrossa" i kväll! Segeltävlingen "Tjörn runt" öppnas i kväll här i Stenungsund. Många fina båtar att titta på.
Ha en bra eftermiddag alla!