Jack & Bayzens LDC skola

HA HA HA, helt sjukt underbara!
Härliga bilder! Vi har också införskaffat en sån tv, men katterna har (peppar peppar) inte luskat ut ännu att den är varm och go att ligga på!
Hehe Härligt!!!

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Stiligt!!
Som vi förut diskuterat så fick vi våra betjänter att inhandla ett akvarium när de så elakt bytte till plattTV. Vi ska nu prova era utmärkta tips oxå!!!
mvh Wilda & Anthea

Hahaha, vilken härlig bildserie. Jag har skrattat högt för mig själv. Jag kommer inte visa denna "skola" för mina egna som inte lärt sig detta än efter byte av TV samt inte ens #12 lyckats hitta platsen ovanpå vårt akvarium som vi haft i snart 10månader. DÄremot driver de husse till vansinne genom att ligga på rautern som blir stekhet och får fnatt mellan varven.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Rolig serie på dina vackra katter…de har fått in greppet
Dina bildserier (och medföljande bildtexter!) är alltid alldeles underbara. Blir lika glad varje gång.

He he!
Jag hade naturligtvis ingen aaannniiing om att katterna lagt in denna bildbomb….
Tycker själv att #6 passar under inlägget "min katt liknar en kändis", och i detta fallet så har Jack sin "sommartorp-Ernst" pose….
#16 Klockrent! Det går nästan inte att se skillnad på dem! 

Härlig serie…#16 hihi..Ernst..stackars Jack!

Kom inte och säg att katter (läs rexar) är dumma djur!
Helt underbara bilder!
Här hemma är det datorskärmen som gäller….

Lite läskigt igår: Jack fick in en av sina (alldelens för långa) klor i ett av små hålen bak på TVn och knäckte en klo. Nu gick det bra, den gick av i "lagom längd". Men ska montera en hylla ovanför TVn så att de inte kan ligga på den.