Mys i solen!
Så söt!!
//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike
Jättefina bilder! Jag önska Sture gick att fota.. mm har GÅR att fota.. men kvalitén på dem är inte att önska
#4 Tack!
#5 Ett tips är att ta typ 100 bilder, sen kanske 2-3 st av dem blir bra, men det funkar ju förståss bara om man har digitalkamera. Lycka till med fotograferingen av Sture, ser fram emot bilder!
Lullan vad fina bilder du tagit! De är störtsköna ju!!
Bild #0 är underbar!!!!!!!!!
Tack Anna! De är härliga när de sover… 

Ubersött!
superfina bilder och du förtjänar medalj för att ha lyckats fånga flera bra bilder på Jissa, vaken!. =)
#12 Vilken förförisk blick han har! 

Hon, Lullan1, är nästan för föförrisk…ja Jissa vem….

Helt ljuvliga bilder!!
Särskilt #2 tyckte jag om..ser så klok ut!Tänkande..
Ja tipset när det gäller att ta kattfoton är verkligen att fota,fota,fota…gärna med sekvenstagning(eller vad det nu heter-står stilla!)det kräver verkligen digitalkamera
-det värsta är att det är svårt att rensa bort de sämre sedan..Hrm..man tycker ju ofta de är lite fina de med
#14 Tack
Jag kan nog bara hålla med!
#15 Tack Buffy! Hihi, ja… jag vet! Jag tar flera hundra bilder men så har jag inte hjärta att sortera bort dem ändå! 

Åh, vilka fina bilder. Jag sparar allt jag hittar på Findus (ja på Jissa och Doris också).
Vad är väl ett hundratal bilder egentligen? För en tid sedan hade jag en familj här som var och hälsade på sina kattungar, de tog drygt 200 bilder. Nu har de haft katterna i 2 år och fotar fortfarande flitigt, vilket betyder att jag får många bilder per mail vilket i sin tur gör mig jätteglad!
#17 Tack! Det går jättebra att ta alla bilder som du vill ha på katterna, det vet du!
Jag skulle nog knäcka din mailserver om jag skickade över alla bilder jag tar på Findus! Det är så roligt att fotografera, funderar allvarligt på att gå en fotokurs faktiskt! Så man får lära sig på riktigt!
Lullan! Vilka fina bilder och vilka vackra katter, särskilt Findus som är så lik Midas.
Då kontrar jag med Midas son Clarence Canel som snart ska flytta till pappa Midas, Här är han solstrålen i en solstråle… FINT VA??
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
#19 Jättefin! Han är pappa upp i dagen!!! Underbar