Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 431 ggr
Diffy
0

Är det här nått att ha?

http://www.nordensdjurshop.se/klostrad-kmu20/135639-0

Någon som har en sånhär och kan säga vad du/ni tycker? :)

R.I.P Våran älskade Sotis som somnade in Juli 2014 :(  <3

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Weasley
0

Jag har inget sådant klösträd, men mina kisiner har. Deras katter älskar den. Så enligt mig så är den bra :)

Trololololololololololo

Diffy
0

vet du om den känns stabil? asså att den inte är så vickig när katterna hoppar upp på den? KOmmer ha den nära soffan så den och en vägg kommer stå som skydd så men man vill ju ändå att den ska va stabil :)

Hos oss bor Lizzie (Spotless Happy face) Och Findus (SE*Arextocats, Norm Spellman ) båda är Cornish rex :)  <3

Weasley
0

Ja, den är stabil, tror jag. Jag är inte jättesäker, men jag tror att den är stabil. Den är mysig inuti också.

Trololololololololololo

MrsCecilia
0

Vi har en liknande och är supernöjda. Katterna använde den hela tiden. Vi har den vid ett fönster så de kan se ut. Den är stabil o har hållt i 3 år för våra tjockisar

concretecats
0

Jag har oxå en sådan. Mina katter gillar den. Har ställt den mot en vägg då blir den stabilare. Mössen hänger dock inte kvar länge..

Diffy
0

vad härligt att höra :D gjorde precis en beställning på en sån fast på en annan sida :D mössen kan jag tänka mig inte håller länge för de gjorde inte bollen på våran förra klöspelare :D :P

Spotless
0

Jag tror att det där blir jättebra för Lizzie och Sotis. Stabilt med fyra ben längst ned och sedan är det ju i alla fall tre stolpar hela vägen upp. 

Vilken julklapp de får!

Diffy
0

Ja, jag hittade äntligen en som verkar rolig och fungerande. vi kommer att behålla den höga vi har som är en enda lång pelare så de kan verkligen sträcka på sig och klösa. :)

Tänkte att det kunde vara kul och hoppa imellan allt och klättra imellan :) sen att råttorna inte kommer hålla länge det är en annan sak   :P

Frågade min älsta dotter då jag velade att vilken färg ska vi ta, svart eller grå. "Grå" sa hon direkt, "för Lizzie är ju grå" sa hon sen :) hahah…