Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 522 ggr
Anna77
0

Tradera

Kolla gärna in min sida på Tradera då och då om ni vill! Har litegrann kul ute nu, men inte så många auktioner!

Välkomna!!Skrattande

http://www.tradera.com/auktioner/Annasfyndhörna 

Buffy-co
0

Ska gå in och titta där nu!

Lullan1
0

Jepp! Jag brukar också hänga lite på Tradera och kolla runt. Det är lätt att fastna där (också) Glad

Dolleminas
0

Jag hänger också där till och från, här är min lista…

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=791480

kissan78
0

Även jag säljer 'lite' på tradera…

Här är mina auktioner

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Anna77
0

#4 lite? ha ha..

kissan78
0

#5 Oskyldig

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Lullan1
0

Men jisses kissan78! Hur håller du reda på allt det där?!?!?

kissan78
0

#7 Vi är två som säljer under samma namn… Har ett rum på övervåningen full med tradera saker. :) Det är som en gift… Är rätt tradera-beroende. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Eine
0

Men är ni aldrig rädda för att inte få betalt/inte få sakerna?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

#8 Wow! Blir imponerad! Glad Men tjänar ni nåt då?

kissan78
0

#9 Säljer ju mest och som säljer skickar man inte förrens man fått betalt. Har faktiskt blivit lurad på en sak som jag köpte för ett par år sen… Annars har det gått bra! Det finns ju omdömmessystemet o där ser man ju hur andra upplevt att man sköter sig. :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
0

#10 Näe inte direkt sen Tradera skyhöjde avgifterna. Men innan så gick det bättre… Det var genom tradera jag fick råd att köpa min första cornish! :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

AlexH
0

#9 konstigt nog så har jag aldrig råkat ut för det och aldrig känt mig mistänksam heller.. det verkar som om majoriteten av handlarna/säljarna är helt ärliga.. jag har aldrig haft bekymmer med att inte få varorna jag säljer och ej heller haft problem med att få folk betala in till mig i förskott till sådant som jag ska skicka.. det helt enkelt fölyter på..

Sewdan så finns ju "paypal" en tjänst som man kan nyttja ifall det är stor aummor så du betalar in poengarna till företaget paypal. de meddelar säljaren att pengarna kommit in och att h*n kan skicka varan. jag meddelar när varan kommit till mig och så betalar paypal ut pengarna..

Jag har dock aldrig nyttjat den tjänsten.. kollar istället vilket omdöme köparen/säljaren har och ar det positivt omdöme då betalar ja i förskott för den auktion jag vunnit Skrattande

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

#13 *fnissar* men det är ju otroligt vad dåligt man stavar när man skriver i forum *ler*

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se