Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 414 ggr
smirik
0

God morgon 14 augusti

Man blir så glad av att vakna och gå in och ta upp 3 krullmagar och pussa på dem Skrattande

Leffe hoppas du får gjort något åt din tandverk i dag.

Ha en underbar dag alla

AlexH
0

Godmorgon!

Idag ska jag inte klaga som jag gjort alla andra dagar Skrattande Jag vaknade och var inte klibbig över hela mig för första gången på jättelänge! det betyder att temperaturen sjunkigt och läbenheten är för första gången denna sommar behaglig att vara i *jippi*

En annan positiv sak är att verkstade ringde och sa att vår bil skulle kosta 3000 kr MINDRE än de hade beräknat! Hur ofta händer det?? och sist men inte minst.. Mina föräldrar lät min man nyttja mammas bilförsäkring för att fixa mammas bil.. så står hans föräldrar för extrakostnaderna *jippi igen* (i alla fall för mig) Så får vi hoppas på att allt går åt rätt håll nu. Flört

trevlig fortsatt dag till alla!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

[LillJonna]
0

God morgon! 

Haha, medans en del vaknar upp till krullmagar, vaknar en själv upp till ylande hundar! Vi är nämligen barnvakt åt en stor dobermann idag, och Yoshi (min lilla papillon) blev liiiiiiite förvånad. Men nu så går de bra, dom ligger i var sitt rum och allt är tyst och stilla, haha. Snart så, ska jag och Yoshi ut på en spring runda med cykeln vid sjön, hur skönt som helst Cool

Ha en underbar dag alla! :) 

Fritz
0

God morgon!

#0 Mina små krullisar använder mig som klätterställning, dom är hel nöjda över det…

Idag ska jag fixa lite i trädgården eftersom det är lite svalare idag.

Ha en bra dag!

Sewena
0

Här är det röjartajm! Ska städa bort kläder o annat som barnen inte vill ha kvar..ska imorgon åka till klädaffärer för att fylla på..

Solen börjar komma tillbaka o värma upp luften o ta bort all fukt, så nu kommer vi att klaga över värmen istället..

Ha en bra dag

Buffy-co
0

Gomorrn…
Ja detta är arla ottan för mig..Jag är hundvakt åt "min" daghund jag har ibland-en grannkompis pumi..
Helt underbar liten kattlik varelse som fick mig att tvingas le..trots att hon kom inrasandes redan vid åtta..Oskyldig
Men hon var SÅÅÅ glad över att ses igen efter semestern hon haft..och få ligga i sängen med mig,Smilla och Buffy och dra sig..
Hon hade redan varit ute en långis med sin matte-hon tycker matte är helknäpp som ska ut och gå långpromenad på morgonen..så hon tycker det är himmelriket att komma hem till mig som är sååå seg på morgonen.

I natt har jag knappt sovit så-ska väl försöka somna om en stund innan det är dags att gå ut med Smilla.
Hon och jag går ju en sen kvällpromenad och annan dygnsrytm..Smilla är lika morgontrött som jag!

Det blir väl blåbärsskogen senare i dag för mig med hundarna samt att plocka upp packning från seglingen som inte är gjort ännuRäcka ut tungan-förutom fuktiga saker förstås..urtrist,men det måste göras.

Ska försöka städa på en gång också..

Ha en bra dag alihopa!Skrattande

Natali
0

Godmorgon

Jag har hela dagen för mej själv! Så skönt. Alla barn och hund hr åkt hem. Lilla "hittekatten" är uppe i "karantänrummet" nu, så ska gå o kolla till henne. Hon är ju dräktig också.

Nu ska jag bara äta frukost och ta det lugnt. Sol men på en molnig himmel, så jag kan verkligen bara stanna inne. Var ju också ute i går och red- i regnet. Så jag kan vara värld o få lata mej va?

Ha det gott alla!

Tillägg: Ja, lugn morgon blev det ju inte. Bara o ta kattförlossningsgrejorna upp till rummet, för hon föder nu. I o med att hon är "hittekatt" så hade vi ju ingen aning om när det skulle komma. Men de kom nu i morse. Än så länge 5 födda. Hon sköter det hela bra…. Så jag får vänta med frukosten en stund….

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

majsan
0

Jag packar ner mina katter och åker iväg till söndag..Är så skönt att komma hemifrån och att kunna ta med kissarna..tur är det annars hade jag valt att stanna hemma…

Aje-T
0

Fylgias, vilken rolig morgongåva du fick!

Eine
0

God morgon! Det låter som en skön dag för de flesta av er!För mig är det också en bra dag.Jag fick iof sig återbud på den snygga svartpaddan Ojoj har, men det gör inget, det ska nog gå att hitta en fin och bra person till henne så småningom.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anna77
0

Fylgias  lycka till med förlossningen, du är guld värd!

Buffy- Lycka till i blåbärsriset!!

#2 Åhh dobermann-snälla TA KORT! I love!!

Idag ingen bra dag, men det går ju upp och ner ibland!

Buffy-co
0

#10 Jätttefina blåbär hittade vi..stoora som om de var odlade!Ändå goda!!
Du vet att jag tänker på dig Anna!

Anna77
0

#11 TACK Buffy!!!!