Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 441 ggr
Spotless
0

Syster Yster sitter fast!

Inte helt lätt för en liten tjej att hamna under dunderklumpen himself! ;)

matte hjääälp

mimer ser inte allt för orolig ut över att göra syster yster platt som en pannkaka

kanske inte så farligt ändå, båda ser rätt nöjda ut eller hur?

Mimer är världens bästa lek- och myskompis både för kattungar och för mig. Jag älskar den katten även om det kunde vara lite mindre av honom, men vi jobbar på det.

RacerDonnans
0

Ajajaj då!
Underbara bilder på underbara katter!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Krycke
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Helmysiga bilder Glad! dock fick jag en liten chock när jag såg bilderna och tänkte "vad gör vår pyret där" under några sekunder…

ChatNu
0

Haha…ja vissa katter brer ut sig…

Lullan1
0

Underbara bilder! Flört Det ser onekligen ut som hon sitter fast, men hon ser ju inte ut att lida! Han är jättefin Mimer, han har en väldigt djup varm chokladfärg tycker jag!

#2 Vilken fin bild på Pyret, han är ju superfin! Kyss Syster Jissa hälsar så gott!

Sewena
0

Vilken fin färg o teckning hon har…lekkompisen var inte så illa han heller…kanske lite för stor men det ser ändå mysigt ut

Spotless
0

#1 aj! Tack så mycket!

#2 he, he visst ser jag likheten! Tänk om det varit Pyret? Ja, då skulle Mimer verkligen vara stooor! Skrattande

#3 Mimer är lite som en hund, han faller liksom ihop i stället för att lägga sig ner. Flört

#4 ja, hon var fastklämd under tjockisen, lyckades inte riktigt få det att synas på bild men nästan. Mimer har en härlig chokladfärg, alla mina katter har den chokladen. Bilderna är dock tagna med blixt och då blir färgen (och mycket annat) inte helt bra. Men han har en fantastisk färg.

#5 hon är bruntabbymaskad och vit Syster Yster, mycket snyggt! Jo, det är lite för mycket av Mimer,Generad inte lätt att ha både kattungar och kastrater. Som sagt vi jobbar på det!

Som sagt, de är så härliga och fina med varandra här hemma, jag blir rörd flera gånger om dagen. Är så glad i mina katter och Elsa!

Aje-T
0

Vilken underbar bildserie! Stackars lilla pluttan som hamnade underst Kyss

Buffy-co
0

SÅ söt teckning/färg..både på syster Yster och #2 Pyret..Kyss

Anna77
0

Härliga bilder!!!Skrattande

Elica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nåå, Systeryster kommer att bli van - inte har Elica så värst mycket utrymme här heller, men det är deras favplats och sova…

[Wiveka]
0

Tur att jag fick tag i "Sture" när du hann kastrera Mimer…….
Härliga bilderKyss

Spotless
0

Tack Aje! Ja, stackars lilla Syster hon blev nästan platt! ;)

OT - du ska veta att jag sparar varenda bild på Mauritz och Karin som du visar här på forumet.

Spotless
0

#11 ja, vilken tur att du hittade en annan chokladpudding. Måste bara få visa Mimers dotter Prisma (enda kullen efter honom) som jag är så glad över.

#10 mysig bild! Jo då, hon är van. Jag har ju flera katter här hemma. ;)

#9 tack! Glad

#8 mm, jag är jätteglad i hennes färg/teckning! Glad

Aje-T
0

#12 vad glad jag blir!

Spotless
0

#14 Skrattande