Jul i augusti! bildbomb!
Efter helgens besök hos Fylgias fick jag med mig dessa härliga julbilder hem. (Höll på att bli några katter också men matte hade ögonen på mig). Att inte Billingraringen hittat hem än fattar jag inte. Gulleplutten, mysisen, gosisen……..
Surt och Billing på bild1
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Sista bilden på Surt och Billing som är en absolut favorit!!

Nu den sista (surt och Billing är ju med i triss bilderna också såklart).
Observera den imponerande prisväggen man kan skymta i bakgrunden.
Tack för en trevlig fest Natta!

Fina kort på fina katter. #3 man skulle trycka en iFocus-julkort av. Pojkarna har tagit punsch och jamar julsongar!!;-)

De ser ut att ha fest & liv i luckan
Fina bilder var det..
//Maria
#3 Haha!
Härliga bilder! 

Ska man säga att du ligger före oss eller efter oss andra i kalendern?? Söta bilder var det iallafall…

Visst kan jag låna och redigera lite va Ingela? Super mysiga bilder i alla fall. Tack för att ni kom på mitt party!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#3 Jag undrar var det är för sång de sjunger här….. "ja må matte leva" röstar jag för :-)
Fylgias - har du börjat servera kissarna partydrinkar???? Såg sugröret Saga hade 
Klockrena julkort!

Vilka partykatter, blir finfina inbjudningskort också!

Vilka partykatter, blir finfina inbjudningskort också!

#13 Ja sugrören blev nog mest använda till kattvippor. De ligger lite var stans runt om nu…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#12 Självklart kan du det. Det är ju dina raringar jag fotat. Blev inte så mycket redigerat för min del. Beskar dem ngt men hade lite brått och ville visa alla. Tycker själv de blev häftiga!
#7 Ingen dum ide´
#11 Kan ligga ngt i det
.