Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 926 ggr
Anna77
0

Tvåvåningskatt :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni roliga sovbilder så släng in dessa i denna tråden, enda kravet är att det är fler än en katt. (eller hund)

Vad gillar ni mina tvåvåningskatter? Är de inte gulliga?

Anna77
0

suddiga bilder för jag tog med mobilen. Här kommer en bild till.

Aje-T
0

ha ha, vilka tokkatter! Här har Karin just trängt sig ner på Mauritz, han gick efter tre sekunder…….

Anna77
0

#2 sötnosar!!Kyss

LinusCRX
0

Vicka sötnosar!!! Tyvärr blir det inget bidrag från mig… har ju bara Linus Fundersam

AlexH
0

jag får bjuda på hund då Sture är emsamkatt Skrattande

Här är vår "fosterson" Michael som vi hade hand om unde 2005 han har lagt sig ovanpå vår tjej Saga.. ser nästan ut som en hund med två huvuden Kyss

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

en till…

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

AlexH
0

och en sista..

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

chikan
0

Oj oj oj så sött! Både bildarna på katterna och hundarna! Mysigt att de har varandra.

Felix98
0

HA HA!!Vad söta! d=-)

Sewena
0

Många katter o sköna stilar,,

Lullan1
0

Himmel såna söta bilder, men hundarna tog nog priset ändå! Skrattade gott åt #6!

sissi82
0

gulle

sissi82
0

ligga o sova på pappi

Elica
0

Det här är 5 år gammal, båda pudlarna är redan borta…

AnnaS
0

En hög! Skrattande

Elica
0

Och detta är från nuet, inte ännu riktigt på hundarna, men på varann.

Anna77
0

#5,6,7 kan jag inte få en bara? De är ju såååå fina!!!

#10 åhhh så gulliga!!!!

#12,13 snuttarna vad söta!

#14 en trevåningshund, vad fina, så läcker bild!

#15 Åhh vad många AnnaS Jättehärlig hög!!!

#16 en riktig gosekram-sovstil! Mysigt!!!

mer mer…!!!

ChatNu
0

#17  Håller med dig!!! Detta var en kul tråd…
Helt underbara bilder..

Här kommer mina bidrag..
Tyvärr inte på krullCool

ChatNu
0

oo

ChatNu
0

oo

Lullan1
0

Vilka härliga bilder på nakisarna ChatNu! En sån hög vill jag också ha! Skrattande

ChatNu
0

#21 Tack!! Kan lova att det är varmt & gott när man stoppar ner näsan & snusar på skinnhögenGlad

Buffy-co
0

Måste säga att hundarna tog priset här hemma hos mig..

#5-7…inte göra så här AlexH….GeneradDet ska bara vara en hund här hemma men…man smälter ju fullständigt!
Vet dock att "Faraoner"inte alltid är så här bedårande, ljuvliga söta soffkuddar…eller hur?Flört
(hrum..precis som Cocker spaniel inte är det-soffkuddar alltså!)
De kräver ju en hel del arbete och motion också…och det har jag nog av med min Smilla…
Så-som sagt en hund räcker här-tillräckligt med jobb att träna henne…en hund räckerOskyldig…!!

AlexH
0

#23 rätt farao  - är bara en enda stor kelhög och min största tik som inte är speciellt kelig hon är 64 cm i mank och väger ca 24 kg, till detta kommer dessa långa beniga benen!! Hon kan om hon vill rulla ihop sig till en liten "fjällräven" i famnen! på mig.. ifall hon hör smällare eller så.. Man blir lika förvånad varje gång hur hon lyckades vika in ben och kropp för att få plats i ens knä :) Jag har två hundar Flört de måste ju ha lite sällskap av varandra när jag är busy med barnen *fnissar*

Fast du har rätt Faraoner har ett otroligt vilt valpstadium Skrattande MEN tar man sig igenom de första 2-3 åren med en Farao ( den är brnsliga högt upp i åldern) så är man fast.. jag har svurit mig blå många gånger över att jag valt en sådan omöjlig ras *hehe* Fast jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan en Farao… De har en sådan underbar charm!

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

pallemaxwell
0

Bild på hur Mäsk brukar göra mot Palle. Han lägger sig alltid på henne ellerovanpå igloon hon sover i, vilket resukterar i att hon svär en massa åt honom och flyttar på sig.

Elica
0

Var det inte "tvåvåningskatt? Inte behöver man sova för det;-) Joo, jag vet att jag har visat detta förr - men ändå…

Anna77
0

FUSKIGT att du ska ha så där många, jag vill ha en iaf..ChatNu  de är ju så fina ju!

#24 Om man skulle råka springa på en vuxen omplacering då..  Glad    (fast det är ju inte så troligt då..Ledsen)

#25 Så coola! Stackars Palle..som tvingas att flytta på sig..

#26 En alldeles perfekt och rolig tvåvåningskatt!!!

AlexH
0

#27  jag sitter med i styrelsen på Faraohundklubben nu så om det dyker upp en omplacering kan jag PMa dig om du vill? Dock är det inte speciellt ofta det dyker upp omplaceringar inom rasen, men jag kan ha dig i åtanke om du vill Skrattande

Alexandra H

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Spotless
0

Härliga bilder allihop! Har ett gäng sovapåvarandrabilder, blir till att rota fram dem till den här tråden.

Anna77
0

#27 Ja gör gärna det! De är så vackra! Har varit ute och gått över en och en halv timme med min lilla vovve så han är jättetrött nu.

Elica
0

Äh, jag borde snart fara - måste bara visa denna bild - försök nu och packa här! :-)) Kvaliten är ussel - har bara mobil.., men situationen kanske ersätter kvaliten?

Lullan1
0

#31 Underbar bild! Glad