Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 561 ggr
Aje-T
0

Katternas trädgård

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här kommer en bildbombning, tyvärr inte bästa kvalitet men…

det här är taget från kökstrappen och stängslet sluter strax innanför den tjocka tallstammen i vänstra hörnet.

Aje-T
0

Mauritz försöker lägga krokben….vid Fredriks armbåge ser man var ena kortsidan slutar. Sovrumsfönstret är extraingång…

Aje-T
0

vedboden med hemliga gömstället, ingången precis framför Mauritz tass.

Aje-T
0

trappen

Aje-T
0

trappen igen….här syns det lite tydligare hur nätet ser ut, inte så snyggt men väldigt effektivt. Det är så vingligt att de inte ens kommit på tanken att försöka klättra…

Aje-T
0

…och så en sista på eken, Mauritz spanar på ekorren.

Lullan1
0

Det är så vacker, jag blir såååå himla avis! Tänk den som kunde ha en sån kattgård!!! Glad Ett riktigt paradis!

Aje-T
0

Tackar och bugar! Ja, det är verkligen underbart att se hur katterna älskar sin trädgård. Mauritz hoppar ut så fort solen gått upp och bägge två smyger omkring eller jagar varandra upp och ner i eken. De är nog Sveriges mest bortskämda katter…Generad

A-M.H
0

..ja just det…Sveriges mest bortskämda katter det är precis vad de är…o du vet Aje vad jag tycker om det…..!!!

…så himla kanon….Cool

rexmamma
0

Kissarna badar i lyx Skrattande  Helt underbart!

Rexjen
0

åhh, vilken lyxig kattgård!

[Wiveka]
0

Jaha, själv har man ju bara balkong numera……..(inte alls avis,,)

cherish
0

Ååååh, ni har nätat in hela trädgården!! Det fattade jag inte! :) Så himla smart!! Det kanske skulle gå att göra hos oss oxå, eller iaf nästan hela vägen runt … *hmmmmm* Vi behöver ha en viss del kvar då vi går genom till baksidan och kanske behöver slippa dörrar etc … *hmm*

Hur som helst, jättelyxigt för katterna har ni gjort det iaf! :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

RacerDonnans
0

Vilken underbar kattträdgård, den skulle mina katter också vilja ha!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Leffe
0
Aje-T
0

Tack och bock! Som ni säkert läste så smet ju Mauritz ut i går,huh. Men efterlite reparationer släppte vi ut honom igår kväll en stund igen och vakade som hökar. Han gick genast in i rosenbusken för att hitta sitt kryphål och var rätt sur över att det var stängt nu. Men, sen lekte han glatt igen….Cool

Fast han får inte vara ute ensam nu och måste ha halsband med adress.

LinusCRX
0

Vad vacker trädgård ni har och fantastisk plats för katterna att vara på. Vilket jobb att näta in allt!

Nu blev man ju sugen på trädgård också

Aje-T
0

Tack LinusCRX, det gick faktiskt ganska fort att göra den. Vi började med ca hälften för två år sen och eftersom det funkade så bra byggde vi ut den i våras.

pallemaxwell
0

tror jag ska köpa ett hus istället för lägenhet Flört Vill också ge mina katter så stort utrymme utomhusGlad

Aje-T
0

Ja gör det! Vi har inte ångrat en sekund att vi lämnade innerstaden, bara att vi inte köpte hus mycket tidigare….

LinusCRX
0

#18 vi kanske ska köpa ett parhus och dela på och näta in båda trädgårdarna till en gigantisk kattpark Skrattande

smirik
0

jag är inte avis alls Aje…vilken skön trädgård

ChatNu
0

Ja! Vilket paradis för katterGlad
De måste ha det alldeles underbart…
//Maria

Anna77
0

jättefint och vad supermysigt för katterna!!!!

Linda357
0

wow vilken kattgård

RacerDonnans
0

#15 Skönt att ni hittade hålet i alla fall!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Jag säger det igen…en sådan gård skulle alla katter haGråter-borde vara varje katts rättighet med en ek som eran!

Men..nu är ju inte världen perfekt så..man gör så gott man kan med det man har..och när de stackarna inte vet om att det finns katter som har det som era så…ja-då är de nöjda med det man fixar till..Som min innätade balkong tex-tycker Buffy är helt ok faktiskt..

Men-helt underbar trädgård har ni!!

(pratade inte du om ev. att starta ett kattpensionatOskyldig-eller minns jag helt galet??Kan man få skriva upp sig i kölistan i så fall..för framtida behov..Flört)

Aje-T
0

Tack, vad gulliga ni är allihop!

Jo, jag när en liten dröm om att bygga om ett uthus vi har på tomten så småningom till kattpensionat. Men, det kräver ju att jag slutar jobba och jag tror knappast jag kan leva på det även om det kommer att bli ett lyx-pang……