Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 486 ggr
majsan
0

Strandrexar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har varit på stranden med China och Bjuttan..Det var uppskattat kan jag säga..De sa att det var nog den största pottan de sett..

China spanar

majsan
0

China klättrar i grushögar

majsan
0

här ser hon ut över sandvyeerna

majsan
0

Bjuttan har fått span

majsan
0

Lite jam också

majsan
0

vad finns där borta

mumsikoff
0

snyggingar!

Lullan1
0

Vilka härliga bilder! När alla turister har åkt hem och det är tomt på våra stränder ska jag nog ta missarna till beachen och visa dem vattnet och sanden! Underbart!

chikan
0

Härligt!

Elica
0

Små geparder i sanden!

smirik
0

Snygga katter och fina kort Kyss Och så orädda. Men har ett önskemål, bilden av Nappis på stranden kan jag få se det igen´?

majsan
0

Här är hon Nappis flappis pappis,,Tänk att det gått ett helt år sedan dessa kort..

majsan
0

ett till på flappis pappis och hon var nog snäppet mer vågad än China och Bjuttan för hon simmade också..

Sewena
0

Så skönt det ser ut att vara, så nära till vattnet ochså.. Jättefina katter..

Gittan
0

Otroligt fina bilder!

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0
smirik
0

Kan bara säga .. Nappis KyssKyss

majsan
0

Kissarna tackar för komplimangerna..

Det gäller att passa på de få sommardagar som varit nere hos oss denna sommar..

emiya
0

Tjusiga bilder! Vackra katter och fin utsikt? Var är det någonstans, vid vilket vatten?

Aje-T
0

Sanslöst fina bilder och dina katter är så vackra. Otroligt att Nappis till och med simmade! Karin går inte närmare havet än tvåhundra meter, då gallskriker hon och folk tror att vi misshandlar henne…..

majsan
0

18# Det är vid Vättern och standen kallas Baskarp..Skön strand och väldigt djurvänligt inställd..Det var en kille där med sin hund  som hämtade upp pinnar i vattnet som husse kastade ut..Folk glodde lite¨på mina katte och undrade nog vad det var,någon kom fram och kelade som aldrig sett crx förrut..tyckte de var jättehäftiga..Skrattande

KaCee
0

Fin-fina bilder på kissarna på Beachen.
Jag måste säga att jag är ett fan av China. Tycker om hennes helhet! Hon ser så väldigt harmonisk ut i kroppen tycker jag!

RacerDonnans
0

Ljuvligt och jag älskarKyss #11 bilden. Den är bara perfekt!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Buffy-co
0

Underbara bilder-så fina katter-är ju särskilt förtjust i Nappis..och jättefina stränder!
Vad kul att hon simmade-var det riktigt varmt i vattnet då??

Buffy har ju varit nära vattnet när vi seglat-men aldrig varit pigg på att hoppa i…(som jag varit glad för på havet..)funderar så hur bra de simmar katterna..
Han har ju alltid flytväst på- både på båten samt när vi ligger till vid klippor -är rädd han ska trilla ner..Det är ju djupt där vi ligger då särbon har segelbåt..

Men har haft lust att testa om han vill bada vid strandkanter-men i år var det svinkallt i vattnet!