Om ni inte orkar med fler...
Bebis filmer då skall ni skynda er att klicka bort 
Först ut, bebisarnas första måltid tigermjölk - här
Dem håller på att lära sig att gå på lådan men inte alla lär sig like snabbt
kissnissor
Bus och lek är sååå roligt titta själva här
Sista filmen är ett typisk Abbe porträt - den pojke är mer än underbar - Abbe

Så söte de är! Älskar busfilmen på Abbe! Han är ju såå gullig! Tänk om man fick vara med och leka… 

Abbe tycks vara mammas "käraste huvudvärk" Den som kissar på fel ställe och den som börjar busa när mamma tvättar. Minspelet i sista klippen var absolut bedårande. Och underligt nog - jag har sett likadana miner och sprattlande hos människobarn när mamma byter blöjor…. Barn kan inte rusa bort i den åldern:-)

e mamman en cornish..ser ju så naken ut

#1 tack, vi är också kära i Abbe - ja dem alla 3 självklart men Abbe är så människo kär att man också blir kär i honom
2# haha ja du slog huvudet på spiken där
3# Iris tappade all päls under dräktigheten, den håller på att komma tillbaka - hon har börjat att få päls på ryggen igen så det är har säkert varit hormoner under dräktigheten som är boven
3# tackar 

de är jättefina

Så söta..vad roligt det ser ut när man ser mamman bakifrån och tuttarna hänger och dinglar..ja de är bara helt underbara
supersöta filmer!
Blä..nu blir man ju så bäbis-sugen, vad taskig du är!
Underbara katter! Vad är Tigermjölk förresten?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Näää, nu blev jag fullständigt kattungegalen, sötaste filmer på länge!
Jättefina filmer! Tack för att du delar med dig!

#9 Tigermjölk är en blandning av följande:
3 dl filmjölk (laktos fri om det går att få)
1 dl grädde (laktos fri om det går att få)
1 matsked kokt vatten
1 tsk honung
1 äggula
Båda mamma och barn är galna i det

Jag blir helt galet kääär i filmerna & mamman var så söt med sin son..

Verkligen mysiga filmer det var roligt att se dem
Vilka härliga filmer!!!

Hihihi..*skrattade så tårarna rann*
Så helt ljuvliga filmer!!!

Den första-helt bedårande med de små "rysningarna-skakningarna med nosen"antagligen av att filmjölken är lite syrlig??som gjorde att brorsan fick lite vitstänk i fejset..men hon bara fortsätter att lapa och lapa-sååå gott så…pussgurka!
Sedan kisseri-filmen..hahahaha-mamma Iris uppsyn är helt outtanding..vänster höger fram och tillbaka-huvudet går och hon funderar …HUUUR…ska jag få ordning här nu då…Ok jag rafsar över lite i lådan så kanske det bredvid inte märks…
Ja..sedan Abbe-lilla söta Abbe…behöver ej kommenteras..Skrynkelmage så man dör och får akut kattungehunger..
Tack för att ni delar med er-jättekul att se filmer!!
Fortsätt gärna!!