Vackraste Rex/spynx målningarna
Hej!
Är nu åter från 3 veckor datorlös semester
…oj vad ni har varit flitiga…och det har hettat till
ibland..måste vara värmen…eller hur….
Vill tipsa om min favvokonstnär på www.mutantcats.com tänkte faktiskt göra en tatuering (se fil)av en av hennes bilder som är lik min Buffy. Måste bara maila henne o fråga om copyright när det gäller tatueringar….
Annika Buffy Bayzen och Jack
Jättehäftig! Ska genast surfa in och kolla på flera coola katter. Välkommen åter!

Jag har oxå en tröja, och ledsnar inte på bilden utan tycker bara mer om den. Att sen konstnären jobbar med ungdomar som utsatts för övergrepp, driver rehab för handikappade vuxna och är dessutom fosterförälder OCH har adopterat 3 barn (har läst hennes bok) förutom sina 3 biologiska gör hennes målningar ännu starkare.
Så jag ska nog tatuera mig..har inte bestämt mig 100% ännu…

Välkommen hem från semestern!!
3 veckor i följd låter härligt -dessutom utan dator!!
Jag hade ju 2 uppdelade veckor-drygt 1 vecka vardera..
Men nu är man här i stan igen..lite deppigt att vara hemma igen..(-samt liite skönt..)
Urfina bilder-och häftig tshirt AnnaS!!
Ska in och kolla runt jag med!
Välkommen tillbaka från semestern!
Jättefina målningar! Det hade varit jättekul att ha en sån!

Jättefina!

Jättefina!

Välkommen tillbaka från semestern
Oj vilka fina motiv, jag är inte als avis på den t-shit AnnaS

Snyggt! Jag vill ha väskan med Faith-motivet.
Tillkommer alltid tullavgift från icke EU-land?
Det där med tull är svårt.. ibland måste man betala tull , jag tror det beror på summan man köper in för… när jag plockade in massa burar som jag skulle sälja ( köpte in dem som privatperson) fick jag endå betala tull och moms på produkterna..
När jag har beställt mönster för att sy, så har jag inte betalt tull, då har jag fått paketen hem i brevlådan…. Det beror nog på hur "ärlig" man vill vara jag vill gärna undvika tullen för det blir svintodyrt… Men tyvärr var paketen så stora när jag beställde burarna att jag inte kunde undkomma tull och moms, då han var tvungen att sätta värdet för försäkringen på dem…