Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 257 ggr
majsan
0

130 katter

Damen i ryssland har 130 katter i en tvåa men trots det så ser de välmående ut..Hon har också kastrerat alla hanar..Jag skulle inte vilja byta med henne..

Film

ylvan
0

oj oj oj. stackars katter, vilken stress de måste känna. Och här i sverige griper polisen in om en tant har elva svanar hemma….

Rexjen
0

OMG!  Förvånad

[LillJonna]
0

Hahahahaha ! Vilken dåre, fast iofs är de ju snällt mot katterna, så dom har någonstans att bo.. Med tanke på alla hemlösa de finns i världen… Mat, och en varm plats att sova på, och massa kompisar! Jag tycker de var coolt, så länge inte hon misssköter dom, men de verkade hon ju inte göra, lägga ut pengar på att kastrera alla dom där.. Jag tror katterna mår bra =)

Hanna-H
0

Det såg ju rent och fräsch ut också, men HJÄLP, hon lär ju mocka kattlådor hela dagen Fundersam

PennyIIXC
0

Blev tvungen till ett skratt när jag läste # 1 jag såg också det programmet. :D
Men jag tror inte att katterna har det bra 129st omkring sig, som har samma behov som jag, äta försöka sova och gå på toa samtidigt. nej.

Eine
0

De verkar inte olyckliga iaf.!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Aje-T
0

Nä, de har det säkert mycket bättre än innan. Fast det ser liiiite läskigt ut med så många katter på den ytan…Fundersam

Natali
0

Jag skulle inte heller vilja byta med henne. Men jag hörde inget fräs eller morr alls. Så så hemskt kan det ju inte vara. Även om jag inte skulle ha valt det.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

majsan
0

Första scenen där hon kommer in med kattmaten så hoppar det katter överallt som popcorn..Men det måste trots allt vara bättre än 40 minusgrader och ingen mat..

Lullan1
0

Herre min tid vad många katter!!! Förvånad 

Hon gör ju en god gärning, men… Ja, jag säger bara det….Fundersam

Krycke
0

Eftersom jag är en trogen tittare på animal planet där dom har ganska många såna där händelser, vad dom sa då är att (nu verkar ju iof den här personen sköta dom lite bättre än fallen jag såg på animal planet) katter inte mår bra av för många på samma yta då dom dels inte får nog med uppmärksamhet(blir vildkatter) eller utrymme att röra sig på. Värst var ändå att när det blir sådär trångt så finns det oftast flera katter som växer upp och lever hela sitt liv under sängen på ca 1kvm utan att i princip aldrig vara i kontakt med personerna som bor i hushållet. Dom sa att då mådde dom bättre som utekatter (detta var dock i USA på något varmare ställe).

Värst var iaf en tant som hade en häst inomhus tillsammans med ca 100katter, 2-4 hundar… sonen hennes hade inte fått komma längre in än gästrummet som var väldigt fint och prydligt medans resten av huset var full med avföring och döda djur…. däribland hästen som dött och fått lega kvar på golvet. Ingen hade en aning om att hon levde så.

OT. *försöker förgäves koncentrera mig på läxläsning inför omtentan, upptäcker dock att jag sitter och gör annat allt som oftast…suck*

smirik
0

Tycker nu nog dem här katterna mådde bättre av att få somna in, det ju inte ett liv.

smurfan-13
0

Jag är splittrad inför sånt där.

Kan tyvärr inte se bilder, utan hör bara, men vad det verkar som så verkar hon ju ta hand om katterna hon har. Att det såg rent & snyggt ut, katterna såg friska & lugna ut (?), dessutom kastrerade hon väl iaf alla hanarna, även om det verkar vettigt att göra honorna på ett sånt ställe med!

Så sköts djuren ordentligt tycker jag inte att man kan klagar för mkt. Men frågan är om man verkligen har koll på alla katterna & hur länge de kan gå m ev problem innan de upptäcks & åtgärdas.

Det bästa skulle väl vara om hon hittade bra hem till så många hon kunde, isf skulle hon ju tom kanke kunna fortsätta rädda katter även i framtiden.