midas (bildbomb)
Jag har äntligen lyckats ta några bilder på Midas. Jag kan intyga att det inte var lätt, han vill ju inte sitta still för en sekund!
och så var det ju det där med kameran, den kan av någon konstig anledning helt plötsligt inte ta bra kort i solljus så bilderna är ju inte precis i bra skärpa och sådär, men man kan nog i alla fall se vad bilderna föreställer
1:a bilden:
Midas myser i sin "element-bädd". Färgen matchar honom perfekt

Han är jättefin, er Midas! 

#8 ja, visst är han:)

aa..riktigt snygg

Guuu vad kul att se honom. Det är ju bror till Mocka. En riktig snygging
Åhh,vilken snygging
Wow! Vad manlig han ser ut. Jättefin päls. Ooo lovely!

Tack för bildbomben. Kul att få se honom också. Gillar bilden när han gömmer sig i kassen trots att han tyvärr inte syns så mycket. Tassarna som sticker fram är charmen i allt!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Choklad med vispgrädde, han är verkligen bedårande din Midas! Men, så är han ju en Spotless också 

Jag och Midas tackar och bockar för alla snälla komplimanger

Å va fin han är… Han har det läckraste utseendet.
Va bra du är på att fota!
Kram Anna & rexarna
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Midas är en läckerbit …mmmm…så fin
Bilderna var jättefina…gullig tungbild..
//Maria

#17. Anna, jag tog typ 500 bilder och de bilderna som jag la ut här var de enda som blev någorlunda bra, så jag är inte så värst bra på att fota
men det var faktiskt riktigt svårt att fånga midas på bild, så liite skicklighet har jag nog med kameran ändå
En vacker pojke!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åh, jag blir glad ända in i hjärtat av att få se så fina bilder på "min lille" Midas.
Han ÄR verkligen stilig!
Ge honom en stor kram från mig, mamma Cruella och pappa Fafner är du snäll.
Vad snygg han är! Älskar hans söta näsa och fina teckning! Blir så chokladsugen när jag ser honom!

Håller med! chokladkatter har något speciellt! 

Han ser ut att vara en riktig myskille! 

Han brås på sin far!
Vad härligt han ser ut att det på fåret. Mer magmys från mig är du snäll Evelina! 

Åh nu ser jag ju hur Mauritz chokladfärg borde se ut. Han är alldeles solblekt och grå…

#29 Midas har också blivit solblekt, man ser det inte så mycket på bilderna men han är mycket ljusare än vad han brukar vara!