Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 446 ggr
La_Joz
0

God morgon 12/8

God morgon, god morgon!
Hör fåglar sjunga glatt
God morgon, god morgon, i kör!

Idag åker jag till Uddevalla och ska jobba! Ska bli kul! Har längtat efter detta i ett halvår, så nu gäller det!!

Ni får ha en skön dag och vecka som kommer! När jag kommer hem på torsdag ska vi direkt ut med segelbåten över helgen, så jag vet inte om jag kommer vara inne här något under veckan.

Ha det så bra, allihopa! Hoppas ni får fint väder idag!

[tikkidews]
0

Godmorgon! här sjunger dock inga fåglar….det är kvavt och dimmigt ute och sista dagen på semestern!

Lullan1
0

God morgon!

Underbart väder ute, strålande solsken och varmt! En perfekt dag för städning alltså Räcka ut tungan Har ännu mycket kvar att göra, blev bara klar med hälften igår… Det värsta är kvar, sonens rum! Alla hans grejer som ligger överallt, det finns ingen stans att lägga dem! Men vi har snackat lite och just nu så plockar han igenom sina saker och lägger det han inte behöver just nu i banankartonger, så får han plocka upp det i den nya lägenheten sen när vi har mer plats. Han är jätteduktig! Glad

Ha en bra vecka i Uddevalla La_Joz, hoppas att du får trevligt!

Hoppas att ni andra får en bra dag! Gruppkram

smirik
0

God morgon

Ingen kiss olyckor i dag, efter en intensiv träning i går verkar dem alla ha förståt det med att gå på lådan Glad Vi är så stolta.

Efter en vecka med en luft fuktighet på 80 % är det skönt och svalt ute i dag

La Joz hoppas du får en trevlig vecka i Uddevalla

Lullan, lycka till med projekt städning och berömma sonen - han är jätte duktig.

Ha en underbar dag alla

[LillJonna]
0

God morgon!

Här är de skit väder! (Som många svenskar kan kalla de)

Fast jag tycker de är ganska skönt när de regnar, då är de inte så stor risk att man svettas ihjäl av solen. Och ännu mer perfekt denna dag, för jag tänkte nämligen ta min lilla papillon på en cykeltur till mamma och fika! Igår köpte vi en ny cykel nämligen, med en söt korg i fram, där hittade min lilla hund sin rätta plats, han älskar de! Hehe!

Hare bra alla! Kramar från Yoshi & Jonna =)

Natali
0

God morgon

Ingen underbar morgon för mej. Har onti halsen, kände att det kom ordentligt när jag var ute o cyklade i går med vovven. Har ju gjort mycket de senaste dagarna. Så immunförsvaret är ju lite nedsatt.

Men hur som hade jag roligt i går, jag hade nog 3 års kalas, inte 30.

Ha det bra alla.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

Lycka till La_Joz. Hoppas på en trevlig rapport när du kommer tillbaka!
#5 Tack för en supertrevlig fest igår. Hela familjen hade jättekul!

Själv så har jag en mycket seg morgon. Det blev lite för mycket kul igår så kroppen värker! Katterna är som vanligt goa och mysiga så man får lite "plåster på såren".

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Daniella
0

God eftermiddag

idag är det sol nere i nynäshamn.

idag ska jag ta det lungt.

ha en bra dag alla

Aje-T
0

God middag, här i Huddinge är det läskigt kvavt och varmt men ingen sol.

Lycka till La_Joz med jobbet! Är så nyfiken på vad för slags jobb det är….

PennyIIXC
0

På Dalarö finns det minsan ingen sol!
Här är det varmt så man inte kan vara ute, men molnigt, och kvavt. Sån här dag man bara har huvudvärk och inte orkar med så mycket.

[Wiveka]
0

Vi har precis kommit tillbaka från en tur till Kungens Kurva och IKEA. Det blev några småsaker därifrån. Men så gick vi in på Sportex och Tove hittade en cykel som inhandlades och stuvades in i bilen.
Här är det molnigt men 28 grader varmt och kvavt.
Ha en fortsatt bra dag, allihop!!

LinusCRX
0

#5 Först när jag läste om ditt halsonda trodde jag ni hade skrålfest igår Skrattande. Hoppas det går över snart!

Jag har för mig att det skulle regna idag, men av det har vi inget sett. Molnigt, men mycket varmt och fuktigt. Emellanåt tittar även solen fram och steker.

PiaW
0

God kväll!
Äntligen hemma igen. Har varit uppe norra värmland i min familjs stuga i helgen. Jag sambon och Didi åkte i väg sent i fredags eftermiddag. Jumbo fick stanna hemma, rädd för att han skulle börja strila igen om vi flyttade på honom. Men snälla systeryster (tette81) har varit här och passat honom. Didi stortrivdes däruppe, skog och en massa kryp att jaga :)

Imorgan börjar det riktiga livet igen, tillbaka till arbetet :(

Hoppas att ni andra också har haft en bra helg!

chikan
0

Godkväll,

har kommit hem efter en härlig helg på sjön och i segelbåt. Känner mig lite mör efter all frisk luft och sol, men ändå väldigt lycklig att vi kom iväg. Lillasyster har varit här och tagit hand om kissarna. Hon har förälskat sig lite i Hugin, tycker att han ser ut som ett sagodjur med sitt lilla huvud med de stora ögonen och öronen på den stora kroppen! Mattes sötgroda.

Lullan1
0

God kväll!

Äntligen färdig, hela lägenheten är nystädad och fräsch! Allt bara skiner och luktar gott *myser* Det är det här som är det bästa med städning, när man är klar och kan sitta och njuta…

Är på väg in i duschen och sen bli det nog att bädda ner sig i sängen, har tvättstugan mellan 8-12 i morgon fm sen kommer mäklaren vid 15. Hoppas att det går bra, har lite fjärilar i magen, men jag kan inte göra mer nu än vad jag gjort.

Hoppas att ni alla har haft en härlig dag! I morgon är det måndag och min sista *snyft* semestervecka börjar…

Leffe
0

God natt. Inga kattungar har kommit. Så nu har jag kommit hem. Och herre jösses vilken tandvärk jag har!

Anna77
0

#0 Lycka till La_Joz!!

#5 Krya på dig!

#10 Åhh Ikea vad kul!

#14 Vad duktig du är! Lycka till med mäklaren imorgon!

#15 hmm tråkigt..krya på tandvärken!

Låter som att de flesta haft en bra helg med segelbåtar och Värmland m m. Hoppas alla har haft det bra!! Själv har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.

SOV GOTT!!![](../ShowFile.aspx?BinaryId=f56e1ba0-8553-469f-b29d-c95d4db613e0&Filename=sova zzz.gif)

Inlägget är låst för nya kommentarer