Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 329 ggr
sissi82
0

kattleksaker

sitte på nätet och letar efter ngn bra sida att köpa lite smått o gott till katterna

tänkte köpa lite grejs o stoppa ner i kattungepåsarna.. typ lite leksaker o kasnke ngn skön filt

ngn som vet ngn bra sida

smirik
0

vi handlar mycket på zooplus.de - tycker dem är billiga och bra och kostar inte mycket i frakt. Om man har lite svårt för tyska finns sidan också på engelska www.zooplus.com

sissi82
0

skall kika

RacerDonnans
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste ju tipsa om Laserpekaren då, även om de oftast kostar några kronor extra. Jag hittade dock ett gäng för 10kr st som jag köpte på mig. Har ju en egen tråd om det. Film, bilder, kul med laser.

Här ett nytt exempel på hur kul det kan vara!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Anna77
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vet en SUPERBRA SIDA! Tänk att stolt kunna säga att man stödjer hemlösa katter och tipsa nya kattungeköparna att forstsätta att handla där.

Mina katter älskar dessa leksaker, de har både möss och bläckfisk som de leker med.

http://www.animalrescue.se/kks/products.php?cat=00017 src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

Eine
0

På Rusta finns ibland fleecefiltar för några tior/st…Jag har också köpt fleece på metervara och gjort i ordning underlag själv.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Anna77
0

#5 Ja just det.. även på Jysk finns fleecplädar för 19 kr

Lullan1
0

Jag brukar handla från www.swecat.se när jag ska ha nåt till katterna, tycker att det är en bra webshop med bra villkor och säkra leveranser.