Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 485 ggr
RacerDonnans
0

Film, bilder, kul med laser!

Här är en länk till en film jag har på hemsidan nu.
Kattungarna som har kul med laserpekare!

http://www.racerdonnans.se/Film%20kattungar10v.htm

Några bilder finns också.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

RacerDonnans
0

Dessa bilder har min 7åring hjälpt till att ta.

RacerDonnans
0

Bild 3

Himsi flyger högt!
Har ännu fler roliga men tre får räcka ikväll!

MagicPaws
0

Hehe nice, kunde dock inte se nått på filmen fick bara ljud men kan ju vara min dator oxå

//Christine mamma till Orion *160123
med S*Magic Paw's Cornish Rex Katteri och Storpudeln Spike

RacerDonnans
0

# Synd att du inte kan se, men du kan ju ha ljudet som extra effekt till bilderna då i alla fallFlört. Hittar inget fel utan filmen skall fungera bra.

Lullan1
0

Ledsen Jag kan inte heller se filmen… Undrar om det är något program eller nåt jag saknar? Vad är den i för format?

Bilderna på dina "flygande" kattungar är jättehäftiga, din 7-åring är en duktig fotograf!

PiaW
0

Jag kan se filmen, men egentligen borde jag inte eftersom jag är olyckligt kär i Harmony Glad

chikan
0

Haha! Härligt!

#6 nej men Pia då. Du också?!

La_Joz
0

Attans, då! Jag kan inte heller se filmen… Får nöja mig med de härliga bilderna på sötnosarna! De räcker gott och väl!

Aje-T
0

Hi hi så roliga de är när de hoppar och krockar med varandra. Skrattande

RacerDonnans
0

#5 Alexandra hälsar och tackar. Har massor med fler liknande bilder och filmer då de kan hålla på hur länge som helst.
Trist att så många av er inte kan se filmen.
Den är filmad med "vanlig" digital kamera i avi format så jag kan inte bearbeta den. Har en riktig filmkamera också som jag sen kan klippa ihop, justera m,m filmerna men den är oftast inte på plats när jag behöver den.

smirik
0

*ASG* vilken skön film

PiaW
0

# 7 Jaa, jag har fallit som en sten, men det blev inget denna gången då sambon vill vänta ett tag. Men kanske en liten bebis i nästa kull Glad

Anna77
0

så söta hopp-busbilder!!!! Kan ej se filmen..men bilderna är för goa!!

Dragonrebell
0

Jag kom inte ens in på din sida.:( Vet inte vad det är för fel. Kom in via din länk här, men enbart till "kul med laser" och en tom bild sedan händer det inget. Prövade att gå upp den "långa" vägen, men då kunde jag inte gå in på hemsidans länkar i stället. Inget strul med uppkopplingen som jag kan se. Får försöka igen senare! STÖN!

RacerDonnans
0

#14 Vet ju hur mycket problem du haft med datorn sista månaden, men hoppas det fungerar bättre nu efter att du fick lite hjälp häromdagen. Bilderna ser ni ju alla i alla fall och det är ju tur. Tycker också att de blev lyckade. Jag höll i pekaren och Alexandra fotade.